den der "lille" test dagen før testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

**Ønskebabyen

Kris89 skriver:

tak ja det er bare vildt...

ja ville egentlig have testet igår,men turde jeg ikke...havde så fri i formiddag og har sovet længe (pga. sygdom) så kunne lige smugteste idag

jeg forstår det slet ikke. tør ikke tro på det. er bare glad for vi får tidlig scanning af klinikken...

Kan virkelig godt forstå at du er glad, og at det er svært at forstå. Man kan slet ikke sætte sig ind i den følelse når man desværre endnu ikke har prøvet det, men er helt sikker på at den er FANTASTISK! Og glæder mig så meget til selv at prøve det.

Jeg skal muligvis have taget æg ud på Torsdag, så jeg håber så inderligt at det også lykkedes for os denne gang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Kris89

tarkoflen skriver:

Jubiii hvor skønt! Stort tillykke, nu skal den bare vokse sig stor og stærk

tusind tak. ja det skal den nemlig... tør bare slet ikke lave noget

tredje gang skal være lykkens gang

Anmeld

11. februar 2013

Putomanen

Kæmpe tillykke med den fine test, hvor er det bare skønt. Nu bliver det bare dejligt når du får det bekræftet ved bp

Anmeld

11. februar 2013

Kris89

**Ønskebabyen skriver:

Kan virkelig godt forstå at du er glad, og at det er svært at forstå. Man kan slet ikke sætte sig ind i den følelse når man desværre endnu ikke har prøvet det, men er helt sikker på at den er FANTASTISK! Og glæder mig så meget til selv at prøve det.

Jeg skal muligvis have taget æg ud på Torsdag, så jeg håber så inderligt at det også lykkedes for os denne gang!

Det bliver så spændene for jer

men følelsen er blandet... åh huskertydeligt første gang jeg blev gravid, var bare lykkelig... så mistede vi.

blev gravid et år efter og igenblev jeg bare lykkelig og tænkte denne gang går det godt endte så i BIO 3 dage efter... så denne ganger jeg selvf. lykkelig, men med helt andre forbehold end de to forrige gange...

Anmeld

11. februar 2013

**Ønskebabyen

Kris89 skriver:

Det bliver så spændene for jer

men følelsen er blandet... åh huskertydeligt første gang jeg blev gravid, var bare lykkelig... så mistede vi.

blev gravid et år efter og igenblev jeg bare lykkelig og tænkte denne gang går det godt endte så i BIO 3 dage efter... så denne ganger jeg selvf. lykkelig, men med helt andre forbehold end de to forrige gange...

Ja det bliver viiiiiiiildt spændende!!

3. gang må være lykkens gang for jer

Anmeld

11. februar 2013

Kris89

Putomanen skriver:

Kæmpe tillykke med den fine test, hvor er det bare skønt. Nu bliver det bare dejligt når du får det bekræftet ved bp

skal slet ikke have taget BP... ikke som jeg har forstået det i hvert fald...

"kun" tidlig scanning uge 5 mener jeg det er...

Anmeld

11. februar 2013

tarkoflen

Kris89 skriver:

tusind tak. ja det skal den nemlig... tør bare slet ikke lave noget

tredje gang skal være lykkens gang

Jeg kan så meget godt huske det! Man tør knap løfte en liter mælk, fjollet men når man bare så gerne vil have en baby, jamen så vil man også bare gøre alt for at holde på den

Jeg fik at vide på klinikken, at jeg selvfølgelig skulle tænke over ikke at slæbe rundt på meget tunge indkøbsposer og flyttekasser, men at jeg jo skulle leve så normalt som muligt!

Anmeld

11. februar 2013

Kris89

**Ønskebabyen skriver:

Ja det bliver viiiiiiiildt spændende!!

3. gang må være lykkens gang for jer

tusind tak. ja det SKAL være vores tur nu

Anmeld

11. februar 2013

Kris89

tarkoflen skriver:

Jeg kan så meget godt huske det! Man tør knap løfte en liter mælk, fjollet men når man bare så gerne vil have en baby, jamen så vil man også bare gøre alt for at holde på den

Jeg fik at vide på klinikken, at jeg selvfølgelig skulle tænke over ikke at slæbe rundt på meget tunge indkøbsposer og flyttekasser, men at jeg jo skulle leve så normalt som muligt!

ja. problemet for mit vedkommende er, at jeg er landmand... så tunge løft kan bare ikke helt ungåes....første gang jeg mistede var lige efter en arbejdsweekend.... om der var noget galt med fostret eller arbejde var skyld i det vides jo ikke.

men er lidt svært for mig at helt undgå tunge løft...

Anmeld

11. februar 2013

**Ønskebabyen

Kris89 skriver:

tusind tak. ja det SKAL være vores tur nu

I hope so

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.