den der "lille" test dagen før testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Kris89

tarkoflen skriver:

Helt ærlig, så ville jeg ringe i dag, når du har testet positiv, og du selv skal teste

Ok, vores tidlige skanning var først i uge 7, så det troede jeg de var alle steder, fordi man så vidt jeg ved, ikke er sikret at der er hjerteblink før, men det kan være forskelligt fra klinik til klinik

Jeg har også svært ved at passe på mig selv, men efter jeg gik ned med stress, har jeg på den hårde måde fundet ud af, at der ikke er nogen der takker en, for ikke at passe på sig selv!

Jeg synes du skal fortælle klinikken om dit job, og hvor meget fysisk hårdt arbejde du har, så de har muligheden for at sige, om du evt. skal sygemeldes eller hvilke ekstra hensyn der skal tages og hvordan du skal tackle det

kan da også være det først er 5 uger efter insemination... bliver da helt i tvivl.

men man skal ringe ind inden 9 og indtale på tlf svarer og så efterfølgene ringe tilsygeplejersker over middag...

kan være jeg er nød til at sige det til chefen. han tager på ferie denne uge, så hvis ikke det bliver en BIO må jeg hellere tage snakken næste uge når han kommer hjem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Kris89

Putomanen skriver:

Okay, det er da spændende, at du får en scanning så tidligt

bliver helt i tvivl om det er uge 5 eller 5 uger efter insemination. flere der skriver det først er uge 7...

nu må vi se hvad klinikken siger i morgen... de kan jo heller ikke redde hvis det går galt alligevel.

Anmeld

11. februar 2013

tarkoflen

Kris89 skriver:

kan da også være det først er 5 uger efter insemination... bliver da helt i tvivl.

men man skal ringe ind inden 9 og indtale på tlf svarer og så efterfølgene ringe tilsygeplejersker over middag...

kan være jeg er nød til at sige det til chefen. han tager på ferie denne uge, så hvis ikke det bliver en BIO må jeg hellere tage snakken næste uge når han kommer hjem...

Altså det kan jo være forskelligt, men på Skejby er det i uge 7 man kommer ind

Ja så synes jeg du skal sige det til chefen! Du skal passe godt på dig selv!

Anmeld

11. februar 2013

Kris89

tarkoflen skriver:

Altså det kan jo være forskelligt, men på Skejby er det i uge 7 man kommer ind

Ja så synes jeg du skal sige det til chefen! Du skal passe godt på dig selv!

det må jeg hellere - tak

problemet er lidt, hans far arbejder på gården endnu og hvis han finder ud af det ved ALLE det. og de har fælles venner med mine forældre, og de skulle jo ikke gerne vide det den vej, vil bare heller ikke fortælle alle nu indenfor en uge, hvis det ender i BIO...

hvem siger det skal være let??

Anmeld

11. februar 2013

tarkoflen

Kris89 skriver:

det må jeg hellere - tak

problemet er lidt, hans far arbejder på gården endnu og hvis han finder ud af det ved ALLE det. og de har fælles venner med mine forældre, og de skulle jo ikke gerne vide det den vej, vil bare heller ikke fortælle alle nu indenfor en uge, hvis det ender i BIO...

hvem siger det skal være let??

Kan du ikke sige til chefen, at det er meget vigtigt for dig, at der ikke er andre end ham der ved det, da dine forældre endnu ikke har fået det at vide? Det må han vel kunne forstå og respektere?

Anmeld

11. februar 2013

Kris89

tarkoflen skriver:

Kan du ikke sige til chefen, at det er meget vigtigt for dig, at der ikke er andre end ham der ved det, da dine forældre endnu ikke har fået det at vide? Det må han vel kunne forstå og respektere?

jeg tror heldigvis chefen er til at stole på.

nu må vi se. er spændt på hvad klinikken siger i morgen

Anmeld

11. februar 2013

CH2012

Kris89 skriver:

SAGDE GRAVID!!!!!!!

lad det nu blive vores tur... lad den blive derinde og vokse sig stor og stærk.

tusind tak til alle som har været der for mig med krydsede fingre og cyber kram når jeg har haft brug for det

Ej, hvor vildt!! Kæmpe stort tillykke. Dejligt!   

Anmeld

11. februar 2013

Miss Church

Kris89 skriver:

SAGDE GRAVID!!!!!!!

lad det nu blive vores tur... lad den blive derinde og vokse sig stor og stærk.

tusind tak til alle som har været der for mig med krydsede fingre og cyber kram når jeg har haft brug for det

Ej hvor jeg bare  alt hvad jeg kan for jer! Nu må det dælme være jeres tur! Masser af baby-klister til dig 

Anmeld

11. februar 2013

Kris89

CH2012 skriver:

Ej, hvor vildt!! Kæmpe stort tillykke. Dejligt!   

tusind tak...har slet ikke fattet det endnu

Anmeld

11. februar 2013

Kris89

Miss Church skriver:

Ej hvor jeg bare  alt hvad jeg kan for jer! Nu må det dælme være jeres tur! Masser af baby-klister til dig 

tusind tak... Håber og krydser alt hvad vi kan

det hjalp at ligge syg den uge hvor ægget skulle sætte sig godt til rette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.