At teste langt før det er muligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Jeg linker lige til et indlæg med en artikel omkring stress og fertilitet:  https://www.baby.dk/debat/204826pi1/proever-at-blive-gravid/stress-har-betydning-for-fertiliteten-artikel.aspx 

Men er fuldstændigt enig med dig i at jeg heller ikke forstår, hvorfor andre finder det nødvendigt at kommentere andres brug af tests. Man kan da højst tænke sit og trække på skuldrene, hvorfor skrive et indlæg om det?

Jeg kan godt sætte mig ind i, hvorfor nogen tester tidligt. Det betyder ikke at jeg synes, det er hensigtsmæssigt, men jeg kan godt forstå at man kan være SÅ ramt af forbandelsen 'skruk' at man bare ikke kan vente.

Nu bliver der sku lavet så mange underlige indlæg, så hvorfor ikke det her?!

Det er skam os helt fint at folk tester tidligt, men at de så tror de kan regne med testen og/eller går helt i spåner over den kan være negativ i 3+0 det er DET der får mig til at oprette sådan et indlæg her............!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg tester lige præcis når det passer MIG. Det er MIT valg og MINE penge

Og det er der da heller ikke nogen der siger eller bestemmer at du ikke må.. Kan ikke helt se hvor du vil hen med sådan en kommentar der!

Anmeld

11. februar 2013

Miss Kat

Anonym skriver:

Det er skam os helt fint at folk tester tidligt, men at de så tror de kan regne med testen og/eller går helt i spåner over den kan være negativ i 3+0 det er DET der får mig til at oprette sådan et indlæg her............!!!

Chill....

Anmeld

11. februar 2013

come2

Anonym skriver:

Hvorfor anonym? Tør du ik stå ved din tråd men der kan jo være mange grunde til at folk tester før, hvis man har forsøgt længe er man nok en anelse desperat

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Hvorfor anonym? Tør du ik stå ved din tråd men der kan jo være mange grunde til at folk tester før, hvis man har forsøgt længe er man nok en anelse desperat

F.eks. på grund af sådan en som dig!

Jeg gider ikke blive hængt ud pga. mine meninger og holdninger, og du kan da sådan set også være fuldstændig lige glad!

Anmeld

12. februar 2013

come2

Anonym skriver:

F.eks. på grund af sådan en som dig!

Jeg gider ikke blive hængt ud pga. mine meninger og holdninger, og du kan da sådan set også være fuldstændig lige glad!

Jeg forstår bare ikke man gider bekymre sig om hvornår andre tester.

Min liv er for kort til at bekymre sig om hvad andre gør

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg forstår bare ikke man gider bekymre sig om hvornår andre tester.

Min liv er for kort til at bekymre sig om hvad andre gør

Men alligevel er det ikke for kort til at skulle kommentere herinde.

Anmeld

12. februar 2013

come2

Anonym skriver:

Men alligevel er det ikke for kort til at skulle kommentere herinde.

Jeg ville give min mening og min underen til kende, fordi jeg synes der er et underligt emne at bringe op.

Anmeld

12. februar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg ville give min mening og min underen til kende, fordi jeg synes der er et underligt emne at bringe op.

OK, men så underligt synes jeg nu heller ikke det er i forhold til så mange andre der bliver oprettet hver dag!

Anmeld

12. februar 2013

come2

Anonym skriver:

OK, men så underligt synes jeg nu heller ikke det er i forhold til så mange andre der bliver oprettet hver dag!

okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.