Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har fået tærte lavet med en pastabund i stedet for mørdej
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Månsson skriver: vi ska så mænd bare på bones, har fået noget gavekort værk dertil ellers havde vi valgt et andet sted
vi ska så mænd bare på bones, har fået noget gavekort værk dertil ellers havde vi valgt et andet sted
Bones har også godt kød !
AalborgPigen skriver: Bones har også godt kød !
Benjamins'mor skriver: Som overskriften siger, hvad skal i spise idag? Vi skal have svinemørbrad, bage kartofler og salat.
Som overskriften siger, hvad skal i spise idag? Vi skal have svinemørbrad, bage kartofler og salat.
Vi får altid nem og hurtig mad fredag, så vi har fået hot dogs
Månsson skriver: Ja det er da okay men der er da mange steder der er meget bedre men bare det vi får lidt alene hyggetid det er dejligt
Ja det er da okay men der er da mange steder der er meget bedre men bare det vi får lidt alene hyggetid det er dejligt
Jo helt enig ! Lige præcis. Hvor langt er du henne nu ?
AalborgPigen skriver: Jo helt enig ! Lige præcis. Hvor langt er du henne nu ?
Månsson skriver: Det må hedde 18+2 og puha jeg syntes godt nok jeg begynder at fylde godt fortil
Det må hedde 18+2 og puha jeg syntes godt nok jeg begynder at fylde godt fortil
Du har jo ikke engang lagt nogle billeder op !! Så skal jeg ikke kunne sige ..
AalborgPigen skriver: Du har jo ikke engang lagt nogle billeder op !! Så skal jeg ikke kunne sige ..
Månsson skriver: Nope og det gør jeg heller ik Er sku for fed og selvkritisk til i får lov til at se det
Nope og det gør jeg heller ik Er sku for fed og selvkritisk til i får lov til at se det
Heheh pjat med dig ! Jeg gad jo så gerne se dig . Men så må jeg jo komme og besøge dig en dag ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128