Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal have en steg a nået skinke og tilbehør bage kartofler bagte rodfrugter , bønner med bacon om og en go sovs go aften til alle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamins'mor skriver:Som overskriften siger, hvad skal i spise idag? Vi skal have svinemørbrad, bage kartofler og salat.
Månsson skriver: Spagettie og kødsauce orker ikke lave mad idag og ska ud og spise med min dejlige mand imorgen
Spagettie og kødsauce orker ikke lave mad idag og ska ud og spise med min dejlige mand imorgen
Det skal vi også have !
birthee skriver: Vi skal have tykstegsbøf med kartoffel-kroketter, bearnaise-sovs, broccolimos og flutes med kryddersmør... Det kommer til at passe med at lillebror forhåbentlig sover, så jeg kan få varm mad også
Vi skal have tykstegsbøf med kartoffel-kroketter, bearnaise-sovs, broccolimos og flutes med kryddersmør... Det kommer til at passe med at lillebror forhåbentlig sover, så jeg kan få varm mad også
Har i plads til en til ?
AalborgPigen skriver: Det skal vi også have !
Vi fejrer fredag med en ret spøjs menu
- Avokado rørt med mayo, salt og peber toppet med store rejer til forret.- Spaghetti med kødsovs til hovedret.- Fastelavnsboller med creme (og uden glasur, da Netto ikke havde noget flormelis..) .
Og diverse choko-barer som aftensnack
Månsson skriver: Arh men det er sku da os bare go og nemt mad.. Elsker det.. Der ska være plads til den store fede bøf med ALT i tilbehør jeg ska ha imorgen
Arh men det er sku da os bare go og nemt mad.. Elsker det.. Der ska være plads til den store fede bøf med ALT i tilbehør jeg ska ha imorgen
Ja lige præcis !! Og herhjemme elsker kæresten det !!!
Muuummss. Hvor skal i hen ?
AalborgPigen skriver: Ja lige præcis !! Og herhjemme elsker kæresten det !!! Muuummss. Hvor skal i hen ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128