Hvad skal i spise idag? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2013

jydeinden

B&J skriver:

vi fik kartofler i ovnen med kylling og sennep og honning og lidt ka´rry oven på, og der til tzatziki MUMS så nu dufter vi vildt godt

så fik du endeligt testet det søde ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

jydeinden

vi fik en ret kæresten selv baksede sammen af lidt forskelligt fra skabet

Anmeld

9. februar 2013

B&J

jydeinden skriver:

så fik du endeligt testet det søde ?

JAAAAAAA og det smage såååå godt hold da op jeg stank igår.... håber ikke dem nede i vero moda døde  for jeg var der nede i dag for at købe tøj

Anmeld

9. februar 2013

jydeinden

B&J skriver:

JAAAAAAA og det smage såååå godt hold da op jeg stank igår.... håber ikke dem nede i vero moda døde  for jeg var der nede i dag for at købe tøj

hahaha jamen hvidløg ER dejligtttt

og ja det smager skønt og det er et vidundermiddel til at slå folk om kuld som man ikke kan lide haha.. men mon ikke de klarede den i butikken

Anmeld

9. februar 2013

B&J

jydeinden skriver:

hahaha jamen hvidløg ER dejligtttt

og ja det smager skønt og det er et vidundermiddel til at slå folk om kuld som man ikke kan lide haha.. men mon ikke de klarede den i butikken

det håber jeg hihihihihih, for hold da op jeg lugtede men ja det smager sååååååå lækkert vi er totalt hvidløgsspiser her hjemme, men da vi stod op åbnede vi også bare for vinduerne hihihihihi

Anmeld

9. februar 2013

jydeinden

B&J skriver:

det håber jeg hihihihihih, for hold da op jeg lugtede men ja det smager sååååååå lækkert vi er totalt hvidløgsspiser her hjemme, men da vi stod op åbnede vi også bare for vinduerne hihihihihi

Så har det været slemt haha

her i huset elsker vi også hvidlæg, men det er kun mig der gider spise tzatziki, for sådan noget siger ikke kæresten det store

Anmeld

9. februar 2013

B&J

jydeinden skriver:

Så har det været slemt haha

her i huset elsker vi også hvidlæg, men det er kun mig der gider spise tzatziki, for sådan noget siger ikke kæresten det store

uhhh ha det var så godt især med kartofler i ovnen og kylling til hold da op MUMS

Anmeld

13. februar 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Benjamins'mor skriver:

Som overskriften siger, hvad skal i spise idag?

Vi skal have svinemørbrad, bage kartofler og salat.

Grøntsags Lasagne med bacondrys og Hvidløgsflute.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.