Loa skriver:
Men det er jo noget pis at skrive at børnene vokser op med en pædagog som deres primære voksen.
Hvis folk ikke har mulighed for at gøre som dig og åbenbart arbejde 50 timer om natten og se dit barn om dagen og åbenbart først sove når du bliver gammel.
men det er jo sådan det er hvis ens barn er det første der kommer og det sidste der bliver hentet.
Så snakker vi 10 timer om dagen,så skal der soves omkring 12 timer om natten.
Så det er jo pædagogen der er primær omsorgsperson for barnet -fordi det er den barnet ser mest.
Og jeg har min yngste hjemme,han sover 3 timer tilmiddag -der arbejder jeg.
Så kommer far hjem,og overtager børn ,så arbejder jeg igen et par timer.
Og igen fra kl 20 når børn sover.
Og det har jeg det fint med,også selv om det betyder mindre mig tid og mindre søvn-men igen så ville hverken jeg eller mine børn trives med at jeg ikke så dem.
Og så forstår jeg ikke lige dit behov for at skrive så nedladende?
Hvis du trives med din måde at gøre tingene på,forstår jeg ikke hvorfor du bliver så provokeret af at jeg svarer på et indlæg.
Det er vel debat?
Det er vel ok at man kommer med den besvarelse man har lyst til uden at skulle forvente et ramaskrig?
Du skriver om dårlig mor osv-hvor har jeg skrevet det henne?
Synes det er ærgeligt at det efterhånden er blevet sådan at hvis man ikke lige følger strømmen ,så får man det afvide med det samme-og så kan man jo altid læse en helvedes masse imellem linierne hvis der ikke er dramatik nok i det der står....
Anmeld