Jeg er faktisk ret overrasket over, hvor mange der skriver, at deres børn er i institution, i min optik, ret kort tid om dagen, hvordan filan får l lige det til at fungere, hvis der er to udearbejdende forældre?
Rigtig fedt for dem, der har råd til at gå ned i tid, eller har bedsteforældre der kan hente, men det er langt fra alle der har den mulighed, og det gør altså ikke en til en dårlig forældre! Det skal du huske!
Jeg har arbejdet i en integreret institution, og der var en enkelt dreng, der blev afleveret som den første, far stod for det meste i døren, når man mødte og han blev hentet som den sidste! Det var et børnehavebarn, og han var helt umulig! Men det skal så lige siges, at hans mor var pædagog og vi så hende tit hjemme kl. 12

og eftersom de boede næsten lige overfor institutionen, kunne den stakkels dreng se, at mor var hjemme... Så måske også derfor han reagerede så voldsomt! Da forældrene fik besked på, at han skulle have nogle kortere dage, så blev han en meget gladere dreng! Men her snakker vi om et barn der var i institution fra 6.30-16.30/17 hver dag!
Der var også andre børn der var der længe, og de reagerede ikke på det!
Jeg ville vælge DP, men det vil jeg under alle omstændigheder, hvis jeg kan komme afsted med det... Men sådan er jeg, du er nødt til at kigge på dit barn og se, om han vil trives bedst med få omsorgspersoner eller med mange børn