HPV-vaccine. Har du fået den??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

BellaCiinea

Omsorgsgiver skriver:

Jeg er født i 87 så jeg kan jo få vaccinen gratis men jeg ved ikke helt om jeg vil tage imod det tilbud. Er så bange for bivirkninger. Og hvad hvis man bliver gravid imens man er igang med at få de 3 vacciner man nu skal have??
Tænker også på om den i værste fald kan gøre sådan så man vil have svært ved at blive gravid når vi engang skal igang med nr. 2. Fjollet, det ved jeg, så håber på at høre fra jer der har fået vaccinen og som kan sige god for den.

Skal ha den sidste her om en måned =)

Og har ingen bivirkninger haft..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

TR

Omsorgsgiver skriver:

Jeg er født i 87 så jeg kan jo få vaccinen gratis men jeg ved ikke helt om jeg vil tage imod det tilbud. Er så bange for bivirkninger. Og hvad hvis man bliver gravid imens man er igang med at få de 3 vacciner man nu skal have??
Tænker også på om den i værste fald kan gøre sådan så man vil have svært ved at blive gravid når vi engang skal igang med nr. 2. Fjollet, det ved jeg, så håber på at høre fra jer der har fået vaccinen og som kan sige god for den.

Jeg er igang med den , mangler den sidste

og jeg har overhovedet ikk haft bivirkninger.

Jeg er selv igang med pb og jeg fik afvide at man godt kan stop "kurren" men helst efter nr 2 ..

Er ikke sikker på det passer, så du må ikke hæng mig op på det

Anmeld

7. februar 2013

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg er fra 74 så jeg kan desværre ikke få den gratis, hvis jeg havde råd til vaccinen så ville jeg få den.

Anmeld

7. februar 2013

pernie89

Jeg har fået de to stik og er nu blevet gravid, så kan ikke få den sidste før jeg har født og ikke ammer mere , så som en skriver herinde, at man skal starte forfra passer ikke, i hvert fald ikke hvad jeg har fået atvide ved min læge. Og med hensyn til bivirkninger har jeg ikke haft andet end øm i armen. Så synes det dumt ikke og tage i mod den , nu det er gratis for os i den aldersgruppe

Anmeld

7. februar 2013

LRJ

Er igang med den, skal have mit sidste stik imorgen
Men i skal stadig huske på den kun forebygger kræft du kan altså stadig for kræft selvom du har den men det sker sjældent
Og med graviditet sagde min læge at hvis keg blev gravid mellem 2. Og 3. Stik så kunne du sagtens vente med 3.stik til et helt år efter nr 2 stik

Anmeld

7. februar 2013

Benjamins'mor

Jeg fik den i 2010 da den var gratis fra 92, 93, 94 og 95.

Anmeld

7. februar 2013

christina92

Omsorgsgiver skriver:

PLEASE få den!!! Jeg var for nylig til begravelse hos en kær, som kun blev 24 pga. denne sygdom!

Jeg skal selv have den med start i august, skal lige være færdig med at amme fuldtid.

Ang. dine bekymringer omkring graviditet, så skynd dig at snakke med din læge om det. h*n kan give dig den bedste klarhed og ligge en god plan sammen med dig

Anmeld

7. februar 2013

jydeinden

jeg har fået to ud af tre stik og skal have det sidste i maj måned.. jeg har absolut intet mærket udover hvad der vil føles som at blive nevet i armen da jeg fik stikket. Så jeg ville klart tage den vaccine, men du vil nok altid finde nogen som fraråder en hver form for medicin

Anmeld

7. februar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Undskyld, men det er simpelhen for dumt ikke, at tage imod den gratis vaccination. Jeg er for gammel til, at få den og må selv betale for den. Jeg har haft celleforandringer og fået keglesnit, så ved hvad man skal igennem. Vaccinationen kan måske ende med, at redde dit liv, hvis du tager imod den. Tænk på de kvinder der dør hvert år som kunne være reddet af vaccinationen.

Anmeld

7. februar 2013

B&J

hver eneste gang fik jeg ondt i armen lige som om jeg havde fået en kæmpe lammer hhihihihi

skal have den sidste her den 25

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.