HPV-vaccine. Har du fået den??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.571 visninger
37 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Jeg er født i 87 så jeg kan jo få vaccinen gratis men jeg ved ikke helt om jeg vil tage imod det tilbud. Er så bange for bivirkninger. Og hvad hvis man bliver gravid imens man er igang med at få de 3 vacciner man nu skal have??
Tænker også på om den i værste fald kan gøre sådan så man vil have svært ved at blive gravid når vi engang skal igang med nr. 2. Fjollet, det ved jeg, så håber på at høre fra jer der har fået vaccinen og som kan sige god for den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

Mettefpigen

Da jeg var ved lægen, fortalte hun at msn blive rigtig øm i armen og få noget hovedpine... Andet havde hun ikk hørt om... Jeg er blev rigtig øm i armen.. Er det stadig lidt...

Anmeld

7. februar 2013

AnnaK89

Jeg er igang med den og har faktisk ikke rigtig haft bivirkninger.
Var lidt øm i armen dagen efter, men det var slet ikke slemt og forsvandt hurtigt igen

Anmeld

7. februar 2013

Tulle28

Jeg er 34 lige om lidt og jo som sådan ikke i "målgruppen", men jeg vil have den. Når der nu endelig findes en vaccine, der kan beskytte mod visse former for kræft, så synes jeg man skylder sig selv og sine kære det.

Anmeld

7. februar 2013

Michelle88

Jeg fik den for nogle år siden, og har ikke haft andre bivirkninger end ondt i armen efter stikket.. Hvis du bliver gravid imens, skal du begynde forfra bagefter..

Anmeld

7. februar 2013

tarkoflen

Jeg fik den for snart 10 år siden, var med i et af de første forsøg herhjemme og jeg havde absolut ingen bivirkninger! Jeg ved godt, at der er nogle der har haft nogle voldsomme bivirkninger, men det er meget få! Typisk vil det være fordi de er allergiske overfor indholdsstofferne.

Med hensyn til om du bliver gravid mens du er i gang, så tror jeg de stopper behandlingen og så skal du starte forfra bagefter... Men det ved din læge meget mere om

Anmeld

7. februar 2013

Silas <3

Jeg har fået de to første stik, og skulle have det sidste stik her i marts, men er blevet gravid, så jeg får det sidste stik når jeg har født

Anmeld

7. februar 2013

tarkoflen

Tulle28 skriver:

Jeg er 34 lige om lidt og jo som sådan ikke i "målgruppen", men jeg vil have den. Når der nu endelig findes en vaccine, der kan beskytte mod visse former for kræft, så synes jeg man skylder sig selv og sine kære det.

Anmeld

7. februar 2013

S.Maria

Jeg er igang med at få den. Mangler den 3. her sidst på måneden. Jeg har ikke haft nogle vilde bivirkninger andet en lidt ømhed ved indstiksstedet. 

Kan kun anbefale at få den 

Anmeld

7. februar 2013

SaraL

Jeg fik den ene vaccine i efteråret, og jeg blev så gravid inden jeg skulle have nr. 2. Den eneste bevirkning jeg havde var også ondt i armen, tror dog jeg havde ondt i en uge. Jeg skal have de to resterende vacciner når jeg har født - man må om ingen omstændigheder begynde forfra på vaccinationsprogrammet fik jeg at vide.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.