Astmatisk bronkitis.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

JustMe

Bøllemyr skriver:

Det var også det apotekeren sagde.
Og er glad for den nu hvor han har to med forskellige mundstykker.
Er bare irriterende han trækker hovedet til sig og jeg derfor ikke er sikker på han får nok.

Så placer ham på dit skød med ryggen til din mave. Så kan han ikke hive hovedet væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

2721

JustMe skriver:

Så placer ham på dit skød med ryggen til din mave. Så kan han ikke hive hovedet væk

Det har jeg skam prøvet, men synes ikke det er letter

Anmeld

7. februar 2013

Klumpe-dumpe

Bøllemyr skriver:

Det har jeg skam prøvet, men synes ikke det er letter

Den perioder har min datter også været igennem, men det kommer tilbage at de sidder roligt

Anmeld

7. februar 2013

Betina&nicoline

Bøllemyr skriver:

Aerochamber plus flow vu størrelse 1-5år.
Det var den de sagde han skulle have på apoteket.

Jeg kan helt klart anbefale  Aerochamber plus flow vu størrelse 1-5år.

Det er den samme som min datter bruger. Du kan gå på deres hjemmeside og tilmelde deres nyheds brev de skriver mange nyttige ting 

Anmeld

7. februar 2013

2721

Ariel skriver:

Den perioder har min datter også været igennem, men det kommer tilbage at de sidder roligt

Dejligt, for jeg synes det er ret svært efterhånden at holde ham fast, han er jo ikke helt så lille længere

Anmeld

7. februar 2013

2721

Betina&nicoline skriver:

Jeg kan helt klart anbefale  Aerochamber plus flow vu størrelse 1-5år.

Det er den samme som min datter bruger. Du kan gå på deres hjemmeside og tilmelde deres nyheds brev de skriver mange nyttige ting 

Tak, det vil jeg gøre

Anmeld

7. februar 2013

Klumpe-dumpe

Bøllemyr skriver:

Dejligt, for jeg synes det er ret svært efterhånden at holde ham fast, han er jo ikke helt så lille længere

Hvis du kan lege med ham at det er en mikrofon, så han synger ind i den, så kan det være det bliver sjovt igen

Anmeld

7. februar 2013

2721

Ariel skriver:

Hvis du kan lege med ham at det er en mikrofon, så han synger ind i den, så kan det være det bliver sjovt igen

Han siger det er æblegrød og tager gladeligt i mod den men de sidste 3 indåndinger er en kamp. Tror heller ikke det hjælper at han pt bare er rigtig dårlig grundet han hoster og er så besværet
Men jeg vil klart give det et forsøg, da det jo ikke bliver bedre hvis han ikke får hele dosisen
Tak for alle dine gode råd og svar

Anmeld

7. februar 2013

Klumpe-dumpe

Bøllemyr skriver:

Han siger det er æblegrød og tager gladeligt i mod den men de sidste 3 indåndinger er en kamp. Tror heller ikke det hjælper at han pt bare er rigtig dårlig grundet han hoster og er så besværet
Men jeg vil klart give det et forsøg, da det jo ikke bliver bedre hvis han ikke får hele dosisen
Tak for alle dine gode råd og svar

Overlægen på intensiv sagde til mig, sidst min datter var indlagt der, at det var "fint" med 8 indåndinger. (Selvfølelig mest optimalt med 10) men ingen skade sket med kun 8. - og velbekomme, vi er her jo for at hjælpe og dele erfaringer

Anmeld

7. februar 2013

2721

Ariel skriver:

Overlægen på intensiv sagde til mig, sidst min datter var indlagt der, at det var "fint" med 8 indåndinger. (Selvfølelig mest optimalt med 10) men ingen skade sket med kun 8. - og velbekomme, vi er her jo for at hjælpe og dele erfaringer

Ej, det lettede, for jeg må indrømme det har bekymret mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.