Astmatisk bronkitis.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.639 visninger
39 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

2721

Hej

Hvornår gik jeres børn fra maske til bare spacer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

2721

Inhalator skulle der stå

Anmeld

6. februar 2013

k&k&k&k

Bøllemyr skriver:

Hej

Hvornår gik jeres børn fra maske til bare spacer?

Hej.

Det gjorde hun 3 dage efter vi havde brugt 310 kr. på en maske

Hun gad ikke rigtig masken og så besluttede farmand sig for at hun jo skulle have medicin - så måtte vi prøve uden.

Og det er det der fungerer herhjemme. Også selvom man kun er 9 mdr. kan man godt have sine egne meninger

Anmeld

6. februar 2013

2721

k&k&k skriver:

Hej.

Hun gad ikke rigtig masken og så besluttede farmand sig for at hun jo skulle have medicin - så måtte vi prøve uden.

Og det er det der fungerer herhjemme. Også selvom man kun er 9 mdr. kan man godt have sine egne meninger

Tak for svar. Overvejer nemlig og det kunne være løsningen udstedet for masken. Han er 2 år og 7mdr, vidste bare ikke om man "måtte"

Anmeld

6. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her bruger thea stadig maske og hun er 4 år. Syntes det er nemmer, fordi man så er sikker på at de får det de ska. Her var det et spørgsmål om tilvænning ift masken, for hun var heller ik glad for den i starten, nu der ved hun at den hjælper. 

Vi legede at hun var en elefant der sku trutte i sin snabel. Hun fik den da hun var 11 mdr. Vh Stine. Vh stine

Anmeld

6. februar 2013

2721

StineW79 skriver:

Her bruger thea stadig maske og hun er 4 år. Syntes det er nemmer, fordi man så er sikker på at de får det de ska. Her var det et spørgsmål om tilvænning ift masken, for hun var heller ik glad for den i starten, nu der ved hun at den hjælper. 

Vi legede at hun var en elefant der sku trutte i sin snabel. Hun fik den da hun var 11 mdr. Vh Stine. Vh stine

Han har fundet ud af den er rigtig god og hjælper, så han vil gerne tage den og beder selv om den, men han har det med at trække hovedet væk midt i det hele og kan ikke finde ud af om det er super smart, pg nu hvor han skal starte op med at få den hver morgen og hver aften, plus anfald overvejede jeg om det andet ville være lettere, plus det er nemmere kun at skulle slæbe inhalatoren med, mår vi fx bare skal cykle en lille tur( han er begyndt at få problemer der også)

Anmeld

6. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Bøllemyr skriver:

Han har fundet ud af den er rigtig god og hjælper, så han vil gerne tage den og beder selv om den, men han har det med at trække hovedet væk midt i det hele og kan ikke finde ud af om det er super smart, pg nu hvor han skal starte op med at få den hver morgen og hver aften, plus anfald overvejede jeg om det andet ville være lettere, plus det er nemmere kun at skulle slæbe inhalatoren med, mår vi fx bare skal cykle en lille tur( han er begyndt at få problemer der også)

Er det den i klar plastik eller den i "jern" i har?? Vi har den i plastik og den er jo næsten dobbelt så stor som den i jern, og ja den fylder nemlig. Tror bare det bliver en vane lige at snuppe den med når man ska ud et sted. 

Men hvis han gerne vil tage sprayen alene, så stror jeg gerne i må gøre det. Ved bare at thea syntes det smager grimt. Vh stine

Anmeld

6. februar 2013

JustMe

k&k&k skriver:

Hej.

Som 9 mdr. har de jo slet ikke den korrekte teknik til at få det rigtige udbytte af medicinen ved brug af alm. inhalator frem for masken

Anmeld

6. februar 2013

JustMe

Bøllemyr skriver:

Sæt ham med ryggen mod din maven. Så kan du holde hans hoved på plads med den frie arm Der er en hjemmeside, hvor man kan få en gratis maske designet præcist til plast-spaceren, hvis bare man tilmelder sig deres nyhedsbrev.

http://www.aerochamber.dk/kontakt.htm

Anmeld

6. februar 2013

2721

StineW79 skriver:

Er det den i klar plastik eller den i "jern" i har?? Vi har den i plastik og den er jo næsten dobbelt så stor som den i jern, og ja den fylder nemlig. Tror bare det bliver en vane lige at snuppe den med når man ska ud et sted. 

Men hvis han gerne vil tage sprayen alene, så stror jeg gerne i må gøre det. Ved bare at thea syntes det smager grimt. Vh stine

Det er den i plastik.
Jern? Den kender jeg ikke.
Han har brugt den i et halvt år, men synes ikke det er blevet nemmer ofte har jeg jo ikke taske med og det er jo ikke en man bare lige stopper i lommen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.