Ruger igen :) Men er frustreret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2013

Joerse

Bshizzle skriver:

Søde mus.. 

Som du selv skriver i starten.. Så skal du altså ikke være så skeptisk 

Det skal nok lykkes for jer.. Du skal bare ikke tænke for meget over ventetiden men lad dig ha en helt alm hverdag og håbe på det bedste med et smil 

Ikke for høje forventninger.. Det er aldrig sjovt at blive skuffet hvis  man har sat forhåbningerne FOR højt 

Kraaaaaam.. Vi må snart ses igen Mus 

Hvor er du sød smukke

Jeg ved det godt, men det er altså svært ikke at være lidt skeptisk..

Jeg er blevet enig med mig selv om at leve livet (så godt jeg nu kan) i de næste 14 dage, og slappe af som lægen sagde jeg skulle.. Puha..

Ja det  vi også for det nok skal.. Men som du selv siger tør man heller ikke tro for meget på det er denne gang det sker, FOR HVAD NU HVIS!

Ja vi må helt sikkert se om vi ikke kan finde ud af noget snart, måske i løbet af disse lange lange 14 dage.. Det kunne jo være manden og jeg kiggede ned til jer

Tark for din kommentar søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Joerse

Nymark89 skriver:

puha, kan godt forstå din frustration..

Håber det vil lykkes jer denne gang, så i kan få en dejlig lille familie..

knus herfra..

Mange takker

Anmeld

6. februar 2013

FogL

Joerse skriver:

Hej alle i dejlige damer

Jeg fik i Søndags taget 7 æg ud, og blev i dag ringet op at jeg skulle komme til ægoplægning kl. 11:30..

Jeg var ved godt humør, for sidst lavede et perfekt æg, og 2 som desværre ikke var gode nok til frys..

Nå men det var lige hurtig om min forløb..

Vi kommer derud idag, og den søde dame der har vores æg siger, Hej jeres CPR numre, efter vi har sagt dem, siger hun, vi kan tilbyde jer at lægge 2 æg op, da de ikke er helt så god kvalitet som sidst, de har delt sig 2 gange..

Uden at tænke siger jeg ja det vil vi gerne (min mand og jeg er tidligere blevet enige om at vi gerne ville have 2 æg op hvis vi måtte).. Så på den måde er det jo godt nok..

Men men men, mens jeg ligger der og æggene skal op slår det mig lige pludselig, at de kun HALVT så godt som sidst (hvor det ikke lykkedes), jeg blev faktisk rigtig ked af det..

Mine frustrationer er jo så at hvordan kan der være chancer for graviditet når æggene ikke er så gode som sidst, og det jo sagt ikke lykkedes

Ved ikke om det bare er mig der skal slappe lidt af..

Nå men tak fordi du læste med Og hvis du har lyst kan du smide en kommentar, altid dejligt at høre fra jer

Jeg er af den opfattelse, at det ikke har noget med mængden af æg at gøre (selvom 10 æg selvfølgelig ville være med til at øge chancerne), men hvor heldig man er at ramme det helt rigtige tidspunkt.

Anmeld

6. februar 2013

**Ønskebabyen

Lilotte87 skriver:

Kære du!

Du skal huske at delingen kan ske to sek. efter oplægning. Det vigtigste er at det er lige celler altså 2-4-8 osv. 

Rigitg meget held og lykke 

Hvorfor er det vigtigt?
Spørger fordi jeg sidste gang fik lagt et 5 cellet æg op..

Anmeld

6. februar 2013

Joerse

Freyjasmor skriver:

Jeg er af den opfattelse, at det ikke har noget med mængden af æg at gøre (selvom 10 æg selvfølgelig ville være med til at øge chancerne), men hvor heldig man er at ramme det helt rigtige tidspunkt.

Jo, man har lidt større chance hvis der bliver lagt 2 æg op i stedet for 1..

Men selvfølgelig skal tidpunktet også være rigtig..

Anmeld

6. februar 2013

FogL

Joerse skriver:

Jo, man har lidt større chance hvis der bliver lagt 2 æg op i stedet for 1..

Men selvfølgelig skal tidpunktet også være rigtig..

I hvert fald et stort kram og sendt i din retning!

Anmeld

6. februar 2013

Joerse

Freyjasmor skriver:

I hvert fald et stort kram og sendt i din retning!

Takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.