Joerse skriver:
Hej alle i dejlige damer
Jeg fik i Søndags taget 7 æg ud, og blev i dag ringet op at jeg skulle komme til ægoplægning kl. 11:30..
Jeg var ved godt humør, for sidst lavede et perfekt æg, og 2 som desværre ikke var gode nok til frys..
Nå men det var lige hurtig om min forløb..
Vi kommer derud idag, og den søde dame der har vores æg siger, Hej jeres CPR numre, efter vi har sagt dem, siger hun, vi kan tilbyde jer at lægge 2 æg op, da de ikke er helt så god kvalitet som sidst, de har delt sig 2 gange..

Uden at tænke siger jeg ja det vil vi gerne (min mand og jeg er tidligere blevet enige om at vi gerne ville have 2 æg op hvis vi måtte).. Så på den måde er det jo godt nok..
Men men men, mens jeg ligger der og æggene skal op slår det mig lige pludselig, at de kun HALVT så godt som sidst (hvor det ikke lykkedes), jeg blev faktisk rigtig ked af det..
Mine frustrationer er jo så at hvordan kan der være chancer for graviditet når æggene ikke er så gode som sidst, og det jo sagt ikke lykkedes
Ved ikke om det bare er mig der skal slappe lidt af..
Nå men tak fordi du læste med
Og hvis du har lyst kan du smide en kommentar, altid dejligt at høre fra jer 
Jeg er af den opfattelse, at det ikke har noget med mængden af æg at gøre (selvom 10 æg selvfølgelig ville være med til at øge chancerne), men hvor heldig man er at ramme det helt rigtige tidspunkt.