Ruger igen :) Men er frustreret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

Nessie

Joerse skriver:

Det er i hvert fald min plan.. Jeg vil ikke se tilbage (hvis det ikke lykkedes) og tænke på om du nu kunne have været fordi jeg gjorde et eller andet der måske ikke var så godt..

Men tror dog heller ikke det er godt at sætte sit liv på "stand by" i de 14 dage man skal vente..

Nej, man skal leve så normalt som muligt, og bare tænke sig lidt om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Dulgretz

Joerse skriver:

Øv at det ikke lykkedes i første hug.. Men hvor dejligt for dig at det nu er lykkedes og så med tvillinger super skønt Tillykke

Jeg ved faktisk ikke om det har noget at sige ved kvaliteten om de har været froset ned..

Men det giver mig da et håb på at det faktisk godt kan lykkedes trods min lidt (meget) negative indstilling til det, hele dagen idag..

Mange takker

Det har noget at sige at æggene har været frosset ned.. Min mand og jeg var tilknyttet fertilitetsklinikken i Skive, og der havde de 47% succes (positiv test) ved "friske" æg og "kun" 37% ved nedfrosset æg..

Men bevar håbet, som så mange af de andre siger, så ville de jo ikke have lagt æg op, hvis de ikke troede på at det kunne blive til en graviditet

Anmeld

5. februar 2013

tarkoflen

Joerse skriver:

Det var dejligt at høre at det kan lykkedes med knap så gode æg..

Hvor skønt for jer tillykke med den lille spir

Det hjælper altid lidt at høre fra andre der har prøvet det samme, specielt hvis det er lykkedes..

Tror jeg er chokeret da jeg havde troet/håbet på et andet resultat

Ja vi er i hvert fald en god historie, og det håber jeg også l bliver!

Jeg var så ked af, at der ikke var nogle perfekte æg, og så skuffet over at der hverken var rigtig gode æg til at lægge op og ej heller nogle til fryseren, når nu der var 9 æg som udgangspunkt! Så du er bestemt ikke den eneste, der har haft det sådan!

Og tusind tak, er så glad for, at jeg kan bidrage med en positiv historie, det er så dejligt

Anmeld

5. februar 2013

Joerse

tarkoflen skriver:

Ja vi er i hvert fald en god historie, og det håber jeg også l bliver!

Jeg var så ked af, at der ikke var nogle perfekte æg, og så skuffet over at der hverken var rigtig gode æg til at lægge op og ej heller nogle til fryseren, når nu der var 9 æg som udgangspunkt! Så du er bestemt ikke den eneste, der har haft det sådan!

Og tusind tak, er så glad for, at jeg kan bidrage med en positiv historie, det er så dejligt

Jeg er glad for at høre at jeg ikke er et sær tilfælde

Tak for det, det håber vi også  Trods det dårlige humør idag

Det er så dejligt at høre positive histotier lige når man ikke lige er på toppen..

Anmeld

5. februar 2013

StudPsyk

jeg har ingen erfaring med behandlingsverdenen, men ville blot lige sige, at jeg krydser alt hvad jeg kan for at i får en positiv test :kram:

Anmeld

6. februar 2013

Lilotte87

Kære du!

Du skal huske at delingen kan ske to sek. efter oplægning. Det vigtigste er at det er lige celler altså 2-4-8 osv. 

Rigitg meget held og lykke 

Anmeld

6. februar 2013

Bshizzle

Søde mus.. 

Som du selv skriver i starten.. Så skal du altså ikke være så skeptisk 

Det skal nok lykkes for jer.. Du skal bare ikke tænke for meget over ventetiden men lad dig ha en helt alm hverdag og håbe på det bedste med et smil 

Ikke for høje forventninger.. Det er aldrig sjovt at blive skuffet hvis  man har sat forhåbningerne FOR højt 

Kraaaaaam.. Vi må snart ses igen Mus 

Anmeld

6. februar 2013

Hemmeligpigeendnu

Joerse skriver:

Hej alle i dejlige damer

Jeg fik i Søndags taget 7 æg ud, og blev i dag ringet op at jeg skulle komme til ægoplægning kl. 11:30..

Jeg var ved godt humør, for sidst lavede et perfekt æg, og 2 som desværre ikke var gode nok til frys..

Nå men det var lige hurtig om min forløb..

Vi kommer derud idag, og den søde dame der har vores æg siger, Hej jeres CPR numre, efter vi har sagt dem, siger hun, vi kan tilbyde jer at lægge 2 æg op, da de ikke er helt så god kvalitet som sidst, de har delt sig 2 gange..

Uden at tænke siger jeg ja det vil vi gerne (min mand og jeg er tidligere blevet enige om at vi gerne ville have 2 æg op hvis vi måtte).. Så på den måde er det jo godt nok..

Men men men, mens jeg ligger der og æggene skal op slår det mig lige pludselig, at de kun HALVT så godt som sidst (hvor det ikke lykkedes), jeg blev faktisk rigtig ked af det..

Mine frustrationer er jo så at hvordan kan der være chancer for graviditet når æggene ikke er så gode som sidst, og det jo sagt ikke lykkedes

Ved ikke om det bare er mig der skal slappe lidt af..

Nå men tak fordi du læste med Og hvis du har lyst kan du smide en kommentar, altid dejligt at høre fra jer

puha, kan godt forstå din frustration..

Håber det vil lykkes jer denne gang, så i kan få en dejlig lille familie..

knus herfra..

Anmeld

6. februar 2013

Joerse

Janne T. skriver:

jeg har ingen erfaring med behandlingsverdenen, men ville blot lige sige, at jeg krydser alt hvad jeg kan for at i får en positiv test :kram:

Mange tak

Anmeld

6. februar 2013

Joerse

Lilotte87 skriver:

Kære du!

Du skal huske at delingen kan ske to sek. efter oplægning. Det vigtigste er at det er lige celler altså 2-4-8 osv. 

Rigitg meget held og lykke 

Det vidste jeg faktisk ikke..

Begge æg var 2 cellet og cellerne var lige stor og flotte runde (altså uden frakture og sådan).. Så på den måde var det nogle flotte æg..

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.