Ruger igen :) Men er frustreret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.109 visninger
36 svar
0 synes godt om
5. februar 2013

Joerse

Hej alle i dejlige damer

Jeg fik i Søndags taget 7 æg ud, og blev i dag ringet op at jeg skulle komme til ægoplægning kl. 11:30..

Jeg var ved godt humør, for sidst lavede et perfekt æg, og 2 som desværre ikke var gode nok til frys..

Nå men det var lige hurtig om min forløb..

Vi kommer derud idag, og den søde dame der har vores æg siger, Hej jeres CPR numre, efter vi har sagt dem, siger hun, vi kan tilbyde jer at lægge 2 æg op, da de ikke er helt så god kvalitet som sidst, de har delt sig 2 gange..

Uden at tænke siger jeg ja det vil vi gerne (min mand og jeg er tidligere blevet enige om at vi gerne ville have 2 æg op hvis vi måtte).. Så på den måde er det jo godt nok..

Men men men, mens jeg ligger der og æggene skal op slår det mig lige pludselig, at de kun HALVT så godt som sidst (hvor det ikke lykkedes), jeg blev faktisk rigtig ked af det..

Mine frustrationer er jo så at hvordan kan der være chancer for graviditet når æggene ikke er så gode som sidst, og det jo sagt ikke lykkedes

Ved ikke om det bare er mig der skal slappe lidt af..

Nå men tak fordi du læste med Og hvis du har lyst kan du smide en kommentar, altid dejligt at høre fra jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

nielsen80

Joersholm skriver:

Hej alle i dejlige damer

Jeg fik i Søndags taget 7 æg ud, og blev i dag ringet op at jeg skulle komme til ægoplægning kl. 11:30..

Jeg var ved godt humør, for sidst lavede et perfekt æg, og 2 som desværre ikke var gode nok til frys..

Vi kommer derud idag, og den søde dame der har vores æg siger, Hej jeres CPR numre, efter vi har sagt dem, siger hun, vi kan tilbyde jer at lægge 2 æg op, da de ikke er helt så god kvalitet som sidst, de har delt sig 2 gange..

Uden at tænke siger jeg ja det vil vi gerne (min mand og jeg er tidligere blevet enige om at vi gerne ville have 2 æg op hvis vi måtte).. Så på den måde er det jo godt nok..

Men men men, mens jeg ligger der og æggene skal op slår det mig lige pludselig, at de kun HALVT så godt som sidst (hvor det ikke lykkedes), jeg blev faktisk rigtig ked af det..

Mine frustrationer er jo så at hvordan kan der være chancer for graviditet når æggene ikke er så gode som sidst, og det jo sagt ikke lykkedes

Nå men tak fordi du læste med Og hvis du har lyst kan du smide en kommentar, altid dejligt at høre fra jer

Lægerne sagde altid til mig, at de ikke lagde noget op, de ikke troede på kunne blive til en graviditet. Mine æg var af svingende kvalitet ved de første 2 oplægninger.

Jeg for, at det udmunder i en positiv test.

Anmeld

5. februar 2013

M (:

Joersholm skriver:

Hej alle i dejlige damer

Op med humøret - der er ingen grund til at tage sorgerne på forskud, og de må jo bestemt mene, at der er en chance, når de vælger at lægge æggene tilbage! 

Held og lykke, og spandevis af babyklister i jeres retning.. 

Anmeld

5. februar 2013

Joerse

nielsen80 skriver:

Lægerne sagde altid til mig, at de ikke lagde noget op, de ikke troede på kunne blive til en graviditet. Mine æg var af svingende kvalitet ved de første 2 oplægninger.

Jeg for, at det udmunder i en positiv test.

Det sagde de også godt nok til mig.. At hvis de ikke mente at der var nogen chance for graviditet, ville de have aflyst oplægningen..

Og ved da også godt (et eller andet sted) at de ikke ville ligge dem op hvis de ikke mente chancen var det.. Men er skeptisk.. Håber det ændre sig..

Og jeg takker mange gange..

Anmeld

5. februar 2013

Joerse

M (: skriver:

Op med humøret - der er ingen grund til at tage sorgerne på forskud, og de må jo bestemt mene, at der er en chance, når de vælger at lægge æggene tilbage! 

Held og lykke, og spandevis af babyklister i jeres retning.. 

Jeg prøver så bestemt at få humøret op.. Da vi kom hjem tog jeg mig en laaaaang lur.. Og nu håber jeg så det bliver bedre, og jeg kan komme til at se de positive ting jeg gerne skulle i denne laaaaange vente tid..

Takker for alt babyklisteren..

Anmeld

5. februar 2013

M (:

Joersholm skriver:

Jeg prøver så bestemt at få humøret op.. Da vi kom hjem tog jeg mig en laaaaang lur.. Og nu håber jeg så det bliver bedre, og jeg kan komme til at se de positive ting jeg gerne skulle i denne laaaaange vente tid..

Takker for alt babyklisteren..

Ja, og ellers må du prøve at aflede tankerne og forkæle dig selv - man bliver jo sindssyg i ventetiden, hvis man skal tænke på det konstant! 

Anmeld

5. februar 2013

Joerse

Ja, og ellers må du prøve at aflede tankerne og forkæle dig selv - man bliver jo sindssyg i ventetiden, hvis man skal tænke på det konstant! 

Ja jeg må bare prøve at være god ved mig selv, og tænke på andre ting

Vente tiden er ulidelig..

Anmeld

5. februar 2013

tarkoflen

Joerse skriver:

Det sagde de også godt nok til mig.. At hvis de ikke mente at der var nogen chance for graviditet, ville de have aflyst oplægningen..

Og ved da også godt (et eller andet sted) at de ikke ville ligge dem op hvis de ikke mente chancen var det.. Men er skeptisk.. Håber det ændre sig..

Og jeg takker mange gange..

Skejby sagde også til mig, at de ikke lagde noget tilbage, de ikke troede på, derfor fik vi ikke lagt æg tilbage i første forsøg!

Andet forsøg fik vi lagt to ikke alt for gode æg tilbage, et to cellet og et tre cellet... Og det endte i, at der ligger en lille pige og sparker sin mor for alle pengene og ja far han får også dagligt nogle spark så selvom det ikke er optimale æg, så kan du sagtens blive gravid! Har også en veninde, der ikke havde super gode æg, men de har en skøn datter på 2 år

Så du må endelig ikke miste håbet, selvom jeg godt kan forstå, at du er skeptisk!

Bare lige en lille opmuntring herfra, jeg håber det kan hjælpe dig til at se lidt mere positivt på det et guldæg er jo lige præcis det æg, der vælger at sætte sig fast, og så er det lidt ligemeget hvordan det så ud, da det blev lagt op

Anmeld

5. februar 2013

M (:

Joerse skriver:

Ja jeg må bare prøve at være god ved mig selv, og tænke på andre ting

Vente tiden er ulidelig..

Ja, forsøge at booke kalenderen, så der ikke er tid til at spekulere døgnets 24 timer.. 

Anmeld

5. februar 2013

Joerse

Ja, forsøge at booke kalenderen, så der ikke er tid til at spekulere døgnets 24 timer.. 

Hehe, ja om ikke andet, så må jeg booke den, med gåture oprydning, rengøring osv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.