Ruger igen :) Men er frustreret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

Nessie

Så længe de er tilfredse på klinikken, så er der en chance

Bedre deling er ingen garanti. Jeg fik lagt 2 æg op denne gang, de var 8-cellede, og var så flotte, men "kun" det ene har udviklet sig til et foster.

Held og lykke til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

M (:

Joerse skriver:

Hehe, ja om ikke andet, så må jeg booke den, med gåture oprydning, rengøring osv..

Haha, du skal da være velkommen til at svinge støvkosten herhjemme

Anmeld

5. februar 2013

Joerse

tarkoflen skriver:

Skejby sagde også til mig, at de ikke lagde noget tilbage, de ikke troede på, derfor fik vi ikke lagt æg tilbage i første forsøg!

Andet forsøg fik vi lagt to ikke alt for gode æg tilbage, et to cellet og et tre cellet... Og det endte i, at der ligger en lille pige og sparker sin mor for alle pengene og ja far han får også dagligt nogle spark så selvom det ikke er optimale æg, så kan du sagtens blive gravid! Har også en veninde, der ikke havde super gode æg, men de har en skøn datter på 2 år

Så du må endelig ikke miste håbet, selvom jeg godt kan forstå, at du er skeptisk!

Bare lige en lille opmuntring herfra, jeg håber det kan hjælpe dig til at se lidt mere positivt på det et guldæg er jo lige præcis det æg, der vælger at sætte sig fast, og så er det lidt ligemeget hvordan det så ud, da det blev lagt op

Det var dejligt at høre at det kan lykkedes med knap så gode æg..

Hvor skønt for jer tillykke med den lille spir

Det hjælper altid lidt at høre fra andre der har prøvet det samme, specielt hvis det er lykkedes..

Tror jeg er chokeret da jeg havde troet/håbet på et andet resultat

Anmeld

5. februar 2013

Joerse

Nessie skriver:

Så længe de er tilfredse på klinikken, så er der en chance

Bedre deling er ingen garanti. Jeg fik lagt 2 æg op denne gang, de var 8-cellede, og var så flotte, men "kun" det ene har udviklet sig til et foster.

Held og lykke til jer

Hold da op 8 cellet.. Vildt..

Nej det sagde de også, men alligevel..  Frustrationen er der..

Mange tak, og tillykke med graviditeten

Anmeld

5. februar 2013

Nessie

Joerse skriver:

Hold da op 8 cellet.. Vildt..

Nej det sagde de også, men alligevel..  Frustrationen er der..

Mange tak, og tillykke med graviditeten

Som vi fik at vide engang, så er det biologi, og når æggene først er lagt tilbage kan man intet gøre udover at vente, og man kan ikke sige hvorfor de sætter sig fast eller ikke gør.

Tak skal du have

Anmeld

5. februar 2013

Joerse

Nessie skriver:

Som vi fik at vide engang, så er det biologi, og når æggene først er lagt tilbage kan man intet gøre udover at vente, og man kan ikke sige hvorfor de sætter sig fast eller ikke gør.

Tak skal du have

Det har vi også fået af vide.. Men alligevel sagde lægen idag, at jeg ikke måtte træne og tage tunge løft, samt passe på med dumme vrid og ingen sexen i en uge 14 dage..

Så må vi se om det giver pote denne gang..

Anmeld

5. februar 2013

Nessie

Joerse skriver:

Det har vi også fået af vide.. Men alligevel sagde lægen idag, at jeg ikke måtte træne og tage tunge løft, samt passe på med dumme vrid og ingen sexen i en uge 14 dage..

Så må vi se om det giver pote denne gang..

Ja, det siger de hver gang
Tror også de går lidt med livrem og seler, men det HAR jo også været en hård omgang for underlivet, så tror kun det er godt hvis man tager det stille og roligt

Anmeld

5. februar 2013

Dulgretz

Joerse skriver:

Hej alle i dejlige damer

Jeg fik i Søndags taget 7 æg ud, og blev i dag ringet op at jeg skulle komme til ægoplægning kl. 11:30..

Jeg var ved godt humør, for sidst lavede et perfekt æg, og 2 som desværre ikke var gode nok til frys..

Nå men det var lige hurtig om min forløb..

Vi kommer derud idag, og den søde dame der har vores æg siger, Hej jeres CPR numre, efter vi har sagt dem, siger hun, vi kan tilbyde jer at lægge 2 æg op, da de ikke er helt så god kvalitet som sidst, de har delt sig 2 gange..

Uden at tænke siger jeg ja det vil vi gerne (min mand og jeg er tidligere blevet enige om at vi gerne ville have 2 æg op hvis vi måtte).. Så på den måde er det jo godt nok..

Men men men, mens jeg ligger der og æggene skal op slår det mig lige pludselig, at de kun HALVT så godt som sidst (hvor det ikke lykkedes), jeg blev faktisk rigtig ked af det..

Mine frustrationer er jo så at hvordan kan der være chancer for graviditet når æggene ikke er så gode som sidst, og det jo sagt ikke lykkedes

Ved ikke om det bare er mig der skal slappe lidt af..

Nå men tak fordi du læste med Og hvis du har lyst kan du smide en kommentar, altid dejligt at høre fra jer

Første gang jeg fik lagt æg op, var det også et perfekt æg.. det gik til i uge 5..

Denne gang fik jeg lagt 2 knap så perfekte æg op, fra frys, så der burde være endnu mindre chance for at de vile sætte sig fast.. ikke desto mindre, så er jeg nu 24+1 med tveæggede tvillinger.. så hold humøret oppe.. det kan altså godt lade sig gøre, selvom æggene ikke er perfekte

for dig

Anmeld

5. februar 2013

Joerse

Nessie skriver:

Ja, det siger de hver gang
Tror også de går lidt med livrem og seler, men det HAR jo også været en hård omgang for underlivet, så tror kun det er godt hvis man tager det stille og roligt

Det er i hvert fald min plan.. Jeg vil ikke se tilbage (hvis det ikke lykkedes) og tænke på om du nu kunne have været fordi jeg gjorde et eller andet der måske ikke var så godt..

Men tror dog heller ikke det er godt at sætte sit liv på "stand by" i de 14 dage man skal vente..

Anmeld

5. februar 2013

Joerse

Dulgretz skriver:

Første gang jeg fik lagt æg op, var det også et perfekt æg.. det gik til i uge 5..

Denne gang fik jeg lagt 2 knap så perfekte æg op, fra frys, så der burde være endnu mindre chance for at de vile sætte sig fast.. ikke desto mindre, så er jeg nu 24+1 med tveæggede tvillinger.. så hold humøret oppe.. det kan altså godt lade sig gøre, selvom æggene ikke er perfekte

for dig

Øv at det ikke lykkedes i første hug.. Men hvor dejligt for dig at det nu er lykkedes og så med tvillinger super skønt Tillykke

Jeg ved faktisk ikke om det har noget at sige ved kvaliteten om de har været froset ned..

Men det giver mig da et håb på at det faktisk godt kan lykkedes trods min lidt (meget) negative indstilling til det, hele dagen idag..

Mange takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.