AnnaKJ skriver:
Vores datter startede i dagpleje igår og var der en time. Hun pyllerede overhovedet ikke da vi afleverede hende. Og dp-mor sagde at jeg ikke havde været noget da vi var væk. Kun ganske lidt, men det var fordi at vores datter ikke kunne se dp-mor på et tidspunkt.
Da vi hentede igen, sad hun og legede og sendt os et stort smil, da hun opdagede vi var kommet igen.
Nu har jeg lige afleveret hende igen. Og igen var der ingen gråd eller noget. Hun havde så travlt med at kigge på alt muligt, da hun slet ikke holdt øje med at jeg gik 
Er det normalt?? Eller skal jeg forvente at hun reagere på et tidspunk?
Frederic har aldrig reageret på at blive afl i dp og han var kørt ind på små 14 dage.
Han havde heller ikkr problemer med gæste dp eller lign.
Altid bare hygget og været smil. Da han var omkring 1½ år begyndte han på ikke at ville med hjem, fordi han hygged sig sådan.
Freya er en helt anden historie og vi brugte 1 mdr på indkøring og selv den mindste forandring som at hun skulle begynde at sove i dp's barnevogn - fik hende til at reagere.
De første 14 dage var hun kun afsted i max 1½ time vel og mærke i vågen tilstand, måtte stille hende sovende hos dp om formiddagen - for det hjalp en smule at det var dp der tog hende op.
Og i de 1½ time sad hun stort set på dp's arm konstant, for hun skreg så snart hun sate hende eller når freya ikke kunne se dp..
Nu hvor hun har været der i 2 mdr er blevet meget bedre..
Anmeld