AnnaKJ skriver:
Vores datter startede i dagpleje igår og var der en time. Hun pyllerede overhovedet ikke da vi afleverede hende. Og dp-mor sagde at jeg ikke havde været noget da vi var væk. Kun ganske lidt, men det var fordi at vores datter ikke kunne se dp-mor på et tidspunkt.
Da vi hentede igen, sad hun og legede og sendt os et stort smil, da hun opdagede vi var kommet igen.
Nu har jeg lige afleveret hende igen. Og igen var der ingen gråd eller noget. Hun havde så travlt med at kigge på alt muligt, da hun slet ikke holdt øje med at jeg gik 
Er det normalt?? Eller skal jeg forvente at hun reagere på et tidspunk?
Jamen, du kan jo bare være glad og tryg:0)
Min datter har ALDRIG, som i ALDRIG reageret på at starte i dagpleje, børnehave, skole eller noget.
I dp og børnehave havde vi ikke en eneste dag, hvor jeg har prøvet at aflevere hende med gråd. Hun har heller aldrig været ked, trist osv senere på dagen.
Jeg tænkte også de første uger, hmm, nåh men det kommer nok, men det gjorde det ikke. Og det var så fantastisk. Asta var 11 måneder da hun startede.
Anton fik først reaktion nogle måneder senere, det varede 14 dages tid. Han var 18 mdr da han startede.
Arthur reagerede med det samme han startede. Græd og var ked i 14 dage. Han var 10 mdr da han startede:0(
Christina
Anmeld