Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja det gjorde jeg..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
*~ Venter spændt på 2 streger ~* skriver: Ja det gjorde jeg..
okay
*~ Venter spændt på 2 streger ~* skriver: Hvordan kan du ikke få den til at være 5 Uger forsinket. Hvor mange uger er det siden den 22 December... !!!
Hvordan kan du ikke få den til at være 5 Uger forsinket. Hvor mange uger er det siden den 22 December... !!!
*~ Venter spændt på 2 streger ~* skriver: Nææh.. Det HCG er forlængst ude af kroppen.. !!
Nææh.. Det HCG er forlængst ude af kroppen.. !!
*~ Venter spændt på 2 streger ~* skriver: Hej Allesammen..... jeg er super ked af det og dets har jeg været siden i fredags.. Nu kommer historien., Jeg havde sidst menstruation den 22 december 2012.. jeg havde æggeløsning omkring den 1 5 januar... Så jeg havde forventet mens den 19 januar og den dukkede ikke op.. Så jeg testede jo og jeg fik en svag positiv test inden for tiden.. Jeg opsøgte lægen og hendes test vidste også svag positiv inden for tiden... Her i torsdags fik jeg en lille blødning Så i fredags kom en blødning som er menstruation.. Hvad sker der. Hvordan kan mini menstruation være 5 uger forsinket eller har jeg været gravid og haft en sa.. Hvad tror i. har det frygteligt
Hej Allesammen.....
jeg er super ked af det og dets har jeg været siden i fredags.. Nu kommer historien., Jeg havde sidst menstruation den 22 december 2012.. jeg havde æggeløsning omkring den 1 5 januar... Så jeg havde forventet mens den 19 januar og den dukkede ikke op.. Så jeg testede jo og jeg fik en svag positiv test inden for tiden.. Jeg opsøgte lægen og hendes test vidste også svag positiv inden for tiden... Her i torsdags fik jeg en lille blødning Så i fredags kom en blødning som er menstruation.. Hvad sker der. Hvordan kan mini menstruation være 5 uger forsinket eller har jeg været gravid og haft en sa.. Hvad tror i. har det frygteligt
din menstruation har været lidt over en uge forsinket, når man virkelig ønsker at være gravid kan ens mens godt udeblive i lang tid.
jeg tror 'bare' det er din menstruation der er kommet nu, jeg forstår godt det er en hård oplevelse for dig når du har troet du var gravid.
men der er jo ingen af os der med sikkerhed kan fortælle dig om du har haft en SA/bio eller det blot er din mens.
du må kontakte din læge og fortælle ham du er begyndt at bløde og så må han tage stilling til det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128