Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Allesammen.....
jeg er super ked af det og dets har jeg været siden i fredags.. Nu kommer historien., Jeg havde sidst menstruation den 22 december 2012.. jeg havde æggeløsning omkring den 1 5 januar... Så jeg havde forventet mens den 19 januar og den dukkede ikke op.. Så jeg testede jo og jeg fik en svag positiv test inden for tiden.. Jeg opsøgte lægen og hendes test vidste også svag positiv inden for tiden... Her i torsdags fik jeg en lille blødning Så i fredags kom en blødning som er menstruation.. Hvad sker der. Hvordan kan mini menstruation være 5 uger forsinket eller har jeg været gravid og haft en sa.. Hvad tror i. har det frygteligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
* Maria 5+3 >33 skriver: Hej Allesammen..... jeg er super ked af det og dets har jeg været siden i fredags.. Nu kommer historien., Jeg havde sidst menstruation den 22 december 2012.. jeg havde æggeløsning omkring den 1 5 januar... Så jeg havde forventet mens den 19 januar og den dukkede ikke op.. Så jeg testede jo og jeg fik en svag positiv test inden for tiden.. Jeg opsøgte lægen og hendes test vidste også svag positiv inden for tiden... Her i torsdags fik jeg en lille blødning Så i fredags kom en blødning som er menstruation.. Hvad sker der. Hvordan kan mini menstruation være 5 uger forsinket eller har jeg været gravid og haft en sa.. Hvad tror i. har det frygteligt
Det kunne desværre godt lyde som en SA
Det er super hårdt... Jeg havde virkelig troet på at alt gik normalt. skal jeg opsøge læge da jeg stadig er oppustet.
* Maria 5+3 >33 skriver: Det er super hårdt... Jeg havde virkelig troet på at alt gik normalt. skal jeg opsøge læge da jeg stadig er oppustet.
Hvor langt ville du være henne? Var det blevet bekræftet hos lægen?
Jeg ville nok ringe til lægen imorgen og bede om blodprøve for at fastslå HCG falder eller om du stadig er gravid.
come2 skriver: Hvor langt ville du være henne? Var det blevet bekræftet hos lægen? Jeg ville nok ringe til lægen imorgen og bede om blodprøve for at fastslå HCG falder eller om du stadig er gravid.
Jeg ville være 5+5 i sidste uge. Det var i torsdags.. Det var bekræftet dog skulle jeg have taget blodprøve på onsdag da det bekymrede hende at den var så svag ved lægen
* Maria 5+3 >33 skriver: Jeg ville være 5+5 i sidste uge. Det var i torsdags.. Det var bekræftet dog skulle jeg have taget blodprøve på onsdag da det bekymrede hende at den var så svag ved lægen
Jeg vil forsat få taget den blodprøve du har tid til. Den kan give svar på om det er normalt eller om graviditeten ikke har udviklet sig.
come2 skriver: Jeg vil forsat få taget den blodprøve du har tid til. Den kan give svar på om det er normalt eller om graviditeten ikke har udviklet sig.
Det ville jeg også gøre. Er det min skyld at jeg har haft en sa
* Maria 5+3 >33 skriver: Det ville jeg også gøre. Er det min skyld at jeg har haft en sa
det kan altså aldrig være din skyld....
jov måske hvis du har været VILD på stoffer eller været total stang stiv i flere dage i træk... men eller NEJ
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128