Så forvirret ;'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

**Ønskebabyen

* Maria 5+3 >33 skriver:

Cyklussen begynder fra den første menstruatinsdag og når æggeløsnings begynder er man ca 2 uger henne..   Min cyklus begyndte den 22 December og havde æg derefter ca den 5 og testdag den 19 på en alm cyklus 28 dage .. !! Og jeg har været gravid.   Det vidste prøven og den var bare svag.  !!!  

Muligt, men den er stadig ikke 5 uger forsinket!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

**Ønskebabyen skriver:

Muligt, men den er stadig ikke 5 uger forsinket!!

Hvordan kan du ikke få den til at være 5 Uger forsinket.   Hvor mange uger er det siden den 22 December... !!! 

Anmeld

4. februar 2013

Karina84

* Maria 5+3 >33 skriver:

Hvordan kan du ikke få den til at være 5 Uger forsinket.   Hvor mange uger er det siden den 22 December... !!! 

Hun har ret, men det er bare ordkløveri...

Den er kun lidt over en uge FORSINKET, og så er det det de der 5 ugers tid siden du havde den sidst.

Anmeld

4. februar 2013

Karina84

Eller 13 dage sorry  

Håber alt er vel og at den bliver der

Anmeld

4. februar 2013

Hailiesmom11

Håber du er okay..
Kan det være muligt du stadig har lidt hcg i kroppen efter aborten sidste år? Ellers ville jeg lige som et par andre at tankens kraft kan gøre rigtig meget, har selv prøvet at gå 5-6 dage over tid fordi jeg håbede at være gravid..

Anmeld

4. februar 2013

Hailiesmom11 skriver:

Håber du er okay..
Kan det være muligt du stadig har lidt hcg i kroppen efter aborten sidste år? Ellers ville jeg lige som et par andre at tankens kraft kan gøre rigtig meget, har selv prøvet at gå 5-6 dage over tid fordi jeg håbede at være gravid..

Nææh..  Det HCG er forlængst ude af kroppen.. !!  

Anmeld

4. februar 2013

1990h

Pigerne har ret.

Menstruationen starter først med at tælle som værende forsinket. Hvis den ikke kommer den dag man forventer den. Og du forvented den den 19januar. Så fra den 19og frem til du fik dit mens så mange dage var den forsinket

Anmeld

4. februar 2013

come2

*~ Venter spændt på 2 streger ~* skriver:

Nææh..  Det HCG er forlængst ude af kroppen.. !!  

blev du fulgt med blodprøver?

Anmeld

4. februar 2013

I min forrige graviditet ja..   men denne her gjorde jeg ikk.   Skulle have tagetden første bp i den uge 

Anmeld

4. februar 2013

come2

*~ Venter spændt på 2 streger ~* skriver:

I min forrige graviditet ja..   men denne her gjorde jeg ikk.   Skulle have tagetden første bp i den uge 

Altså fik du taget blodprøver for at se at HCG var kommet ned i normalen igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.