Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg drikker ikke eller ryger.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
* Maria 5+3 >33 skriver: Det ville jeg også gøre. Er det min skyld at jeg har haft en sa
Det ville jeg også gøre. Er det min skyld at jeg har haft en sa
Husk på at det er kroppens måde at sortere fra på, hvis udviklingen af graviditeten ikke er som den skulle være.
Det er jeg ked af at høre, det er super hårdt..
* Maria 5+3 >33 skriver: Hej Allesammen..... jeg er super ked af det og dets har jeg været siden i fredags.. Nu kommer historien., Jeg havde sidst menstruation den 22 december 2012.. jeg havde æggeløsning omkring den 1 5 januar... Så jeg havde forventet mens den 19 januar og den dukkede ikke op.. Så jeg testede jo og jeg fik en svag positiv test inden for tiden.. Jeg opsøgte lægen og hendes test vidste også svag positiv inden for tiden... Her i torsdags fik jeg en lille blødning Så i fredags kom en blødning som er menstruation.. Hvad sker der. Hvordan kan mini menstruation være 5 uger forsinket eller har jeg været gravid og haft en sa.. Hvad tror i. har det frygteligt
Hej Allesammen.....
jeg er super ked af det og dets har jeg været siden i fredags.. Nu kommer historien., Jeg havde sidst menstruation den 22 december 2012.. jeg havde æggeløsning omkring den 1 5 januar... Så jeg havde forventet mens den 19 januar og den dukkede ikke op.. Så jeg testede jo og jeg fik en svag positiv test inden for tiden.. Jeg opsøgte lægen og hendes test vidste også svag positiv inden for tiden... Her i torsdags fik jeg en lille blødning Så i fredags kom en blødning som er menstruation.. Hvad sker der. Hvordan kan mini menstruation være 5 uger forsinket eller har jeg været gravid og haft en sa.. Hvad tror i. har det frygteligt
Rockertand skriver: Har du ikke skrevet forkert? Du kan ikke have ægløsning den 15 og så forvente mens den 19., det hænger ikke sammen. Hvad er de korrekte datoer?, så er det lidt nemmere at forstå
Har du ikke skrevet forkert? Du kan ikke have ægløsning den 15 og så forvente mens den 19., det hænger ikke sammen. Hvad er de korrekte datoer?, så er det lidt nemmere at forstå
Jeg tænker hun mente omkring 1-5 januar, så passer det
Janne T. skriver: Jeg tænker hun mente omkring 1-5 januar, så passer det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128