Så forvirret ;'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Jeg drikker ikke eller ryger.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

come2

* Maria 5+3 >33 skriver:

Det ville jeg også gøre.   Er det min skyld at jeg har haft en sa 

Husk på at det er kroppens måde at sortere fra på, hvis udviklingen af graviditeten ikke er som den skulle være.

Anmeld

3. februar 2013

Kløver

Kunne godt lyde dom bio eller sa

Har du lavet ny test og set om der fortsat er streg der bliver mere tydelig, nogle har jo mens selvom de er gravide uden at det er sa

Uanset er det ikke din skyld

Anmeld

3. februar 2013

Alberte&Mor <3

Det er jeg ked af at høre, det er super hårdt.. 

Anmeld

3. februar 2013

L&V

* Maria 5+3 >33 skriver:

Hej Allesammen.....  

jeg er super ked af det og dets har jeg været siden i fredags..   Nu kommer historien.,  Jeg havde sidst menstruation den 22 december 2012..  jeg havde æggeløsning omkring den 1 5 januar...  Så jeg havde forventet mens den 19 januar og den dukkede ikke op..  Så jeg testede jo og jeg fik en svag positiv test inden for tiden..   Jeg opsøgte lægen og hendes test vidste også svag positiv inden for tiden...   Her i torsdags fik jeg en lille blødning   Så i fredags kom en blødning som er menstruation..    Hvad sker der.    Hvordan kan mini menstruation være 5 uger forsinket eller har jeg været gravid og haft en sa..  Hvad tror i.   har det frygteligt  

Altså det kommer jo lidt an på styrke af blødning, konsistens og varrighed om det har været det ene eller andet men det er jo ikke usansyneligt at mens var ventet 5uger

Anmeld

3. februar 2013

Rockertand

* Maria 5+3 >33 skriver:

Hej Allesammen.....  

jeg er super ked af det og dets har jeg været siden i fredags..   Nu kommer historien.,  Jeg havde sidst menstruation den 22 december 2012..  jeg havde æggeløsning omkring den 1 5 januar...  Så jeg havde forventet mens den 19 januar og den dukkede ikke op..  Så jeg testede jo og jeg fik en svag positiv test inden for tiden..   Jeg opsøgte lægen og hendes test vidste også svag positiv inden for tiden...   Her i torsdags fik jeg en lille blødning   Så i fredags kom en blødning som er menstruation..    Hvad sker der.    Hvordan kan mini menstruation være 5 uger forsinket eller har jeg været gravid og haft en sa..  Hvad tror i.   har det frygteligt  

Har du ikke skrevet forkert? Du kan ikke have ægløsning den 15 og så forvente mens den 19., det hænger ikke sammen. Hvad er de korrekte datoer?, så er det lidt nemmere at forstå

Anmeld

3. februar 2013

StudPsyk

Rockertand skriver:

Har du ikke skrevet forkert? Du kan ikke have ægløsning den 15 og så forvente mens den 19., det hænger ikke sammen. Hvad er de korrekte datoer?, så er det lidt nemmere at forstå

Jeg tænker hun mente omkring 1-5 januar, så passer det  

Anmeld

3. februar 2013

1990h

* Maria 5+3 >33 skriver:

Hej Allesammen.....  

Din mens er jo ikke 5 uger forsinket når du havde test dag den 19

Men nogle gange er cykluser jo aldrig ens så den kan jo sagtens ha været forsinket.og først er kommet nu jeg har engang selv fået farve i en test og jeg var ikke gravid.

Krydser fingre for den er der næste gang

Anmeld

3. februar 2013

Rockertand

Janne T. skriver:

Jeg tænker hun mente omkring 1-5 januar, så passer det  

Ah ja, det kan være.
Ikke sjov situation uanset.

Anmeld

3. februar 2013

**Ønskebabyen

* Maria 5+3 >33 skriver:

Hej Allesammen.....  

Hmmmm... Hvis du havde forventet mens den 19/1 er den jo heller ikke 5 uger forsinket.. Men tværtimod 13 dage forsinket..

Jeg tænker at alle dine tanker har udskudt den og det er meget normalt når man tænker over graviditet konstant..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.