farlig baby mad!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

Kay

Baagøe skriver:

Laura fik kun boghvede og majsgrød, men hun gad heller ikke rigtig grød, så hun sprang næsten direkte over til rugbrød

elna elsker sin kartoffl mos med forskellige grønsager i... men i mit hoved kan man ik spise det til morgen mad...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

Daydreamer81

baby012 skriver:

Det var derfor vi begyndte med pære/mango mos..

hun havde rigtig hård mave og det fik hende virkelig til at spise sin grød, og maven kom iorden, følte jeg fik en helt ny baby, hun var så glad.. De problemer med maven gjorde så meget ved hendes humør.. 

Men er du i tvivl med mango, så prøv at snak med sp.. (Det skal selvf. koges inden det blendes)  

underskyld jeg lige stiller et spørgsmål trådstarter men vil prøve din grød opskrift, skal det koges med lidt vand og kan det gemmes i fryseren, og hvor længe holder det i køleskabet

Anmeld

6. februar 2013

MorDk

Kay skriver:

jeg har også lige gået vores igennem... vi har kun den fra semper med æble og mango....

Den havde vi også og den har hun fået lidt af. MEN den ligger i skraldespanden nu

Anmeld

6. februar 2013

Kay

MorDk skriver:

Den havde vi også og den har hun fået lidt af. MEN den ligger i skraldespanden nu

ja... det var ellers elnas yndlings...

har så fået afvide at en fra min mødregruppe at hvis man går ind på den svenske undersøgelse står der over 90 forskellig babymad på listen der i bland forskelligt mme

Anmeld

6. februar 2013

Frk. Himmelblå

Kay skriver:

sverige advare mod farlig baby mad med arsen i...

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-63439412:se-listen-babymad-med-arsen.html

ja noget af det elna spiser står på listen.... så det ryger ud nu

Øv altså..
Men jeg kan ikke lade være med at tænke, om det i virkeligheden ikke kan være skadeligt for alle os, der ofte spiser ris til aftensmad? Jeg tænker, at de ris, der bruges i babymad vel ikke varierer voldsomt fra dem, vi koger til vores wok og boller i karry ??
Øv, at vi har forurenet vores jord i en sådan grad, at babygrød kan udgøre en sundhedstrussel.
:-(
Tak for link.

Anmeld

6. februar 2013

Kay

Frk. Himmelblå skriver:

Øv altså..
Men jeg kan ikke lade være med at tænke, om det i virkeligheden ikke kan være skadeligt for alle os, der ofte spiser ris til aftensmad? Jeg tænker, at de ris, der bruges i babymad vel ikke varierer voldsomt fra dem, vi koger til vores wok og boller i karry ??
Øv, at vi har forurenet vores jord i en sådan grad, at babygrød kan udgøre en sundhedstrussel.
:-(
Tak for link.

det har jeg også selv siddet og tænkt på...

Anmeld

8. februar 2013

Pige2009

Kay skriver:

elna elsker sin kartoffl mos med forskellige grønsager i... men i mit hoved kan man ik spise det til morgen mad...

Nej, bvadr!

Laura har fået havregrød fra hun var 6 mdr. og får det stadig tit. Inden hun var 6 mdr. var det bryst 

Anmeld

8. februar 2013

Kay

Baagøe skriver:

Nej, bvadr!

Laura har fået havregrød fra hun var 6 mdr. og får det stadig tit. Inden hun var 6 mdr. var det bryst 

når elna bliver 6 måneder prøver vi også havregrød

Anmeld

8. februar 2013

L&V

Baagøe skriver:

Lav det selv! Så er du sikker på, at der ikke er noget skidt i Laura har aldrig smagt købemad, da jeg for det første synes, det er for dyrt og for det andet helst ville lagde dets elv, da jeg synes, det var luge så nemt

For en sjælden gangs skyld må jeg være uenig.. Laver os selv min mos og grød men der er de samme stoffer i da det er i jorden og derved os i vores rismel, korn osv. så helt fri for det bliver.man ikke bare fordi man laver det selv

Anmeld

8. februar 2013

Faith

JulieWH skriver:

Slap nu af! Og sæt jer ordenligt ind i tingene før I spreder panik!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.