farlig baby mad!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2013

Kay

baby012 skriver:

og det er da super godt du videregiver informationer som kan gavne andre forældre.. Så må man jo selv undersøge om der er hold i det eller ej, der er jo heller ikke nogen der tvinger nogen til at tænke over det 

lige netop og havde ik tid til selv at læse mere i morges, da jeg skulle ud af døren men ville lige del den her inde inden, så folk kunne læse om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

Kay

baby012 skriver:

Har du prøvet at blende lidt mango og pærer sammen, og ligge det ovenpå grød.

min datter ville heller ikke grød, men blandingen af mango og pærre ovenpå, jamen så spiste hun alt  

og det var super godt for hendes mave, der var aldrig problemer  

må hun få rigtig MaNgo når hun ik er 6 md, endnu? 

Anmeld

2. februar 2013

baby012

Kay skriver:

må hun få rigtig MaNgo når hun ik er 6 md, endnu? 

Min datter var 5 måneder da vi gav hende den blanding af frugtgrød, det var sp der kom med opskriften, så det tror jeg ikke der er noget galt i  

og når det er i sempers blanding, så kan der da ikke være noget galt i at give den naturlige form.. Istedet for det der koncentrerede "skidt"  

men nu har jeg også stærke fordomme for pulver 

Men ellers er jeg 100 på at du må give pære Mos  

Anmeld

2. februar 2013

Kay

baby012 skriver:

Min datter var 5 måneder da vi gav hende den blanding af frugtgrød, det var sp der kom med opskriften, så det tror jeg ikke der er noget galt i  

og når det er i sempers blanding, så kan der da ikke være noget galt i at give den naturlige form.. Istedet for det der koncentrerede "skidt"  

men nu har jeg også stærke fordomme for pulver 

Men ellers er jeg 100 på at du må give pære Mos  

har prøvet med pære mos i/på også æble og sveske er prøvet... og hun elsker ellers sveskemos ( hun har problemer med hård mave )

Anmeld

2. februar 2013

baby012

Kay skriver:

har prøvet med pære mos i/på også æble og sveske er prøvet... og hun elsker ellers sveskemos ( hun har problemer med hård mave )

Det var derfor vi begyndte med pære/mango mos..

hun havde rigtig hård mave og det fik hende virkelig til at spise sin grød, og maven kom iorden, følte jeg fik en helt ny baby, hun var så glad.. De problemer med maven gjorde så meget ved hendes humør.. 

Men er du i tvivl med mango, så prøv at snak med sp.. (Det skal selvf. koges inden det blendes)  

Anmeld

3. februar 2013

Pige2009

laver selv mos... men elna gidder ik spise hjemmelavet grød... så hun får købe grød til morgenmad 

Altså havregrød og deslige?

Anmeld

3. februar 2013

Pige2009

baby012 skriver:

Anmeld

3. februar 2013

Kay

baby012 skriver:

Det var derfor vi begyndte med pære/mango mos..

hun havde rigtig hård mave og det fik hende virkelig til at spise sin grød, og maven kom iorden, følte jeg fik en helt ny baby, hun var så glad.. De problemer med maven gjorde så meget ved hendes humør.. 

Men er du i tvivl med mango, så prøv at snak med sp.. (Det skal selvf. koges inden det blendes)  

vores sp kommer først igen midt i april... så... kan selvfølgelig ringe til hende men hun tager alligevel aldrig telefonen...

sveskemos hjælper her.. og jeps en helt anden baby... overvejer at prøve med majsmels grød igen...

Anmeld

3. februar 2013

Kay

Baagøe skriver:

Altså havregrød og deslige?

havregrød er hun jo ik helt gammel nok til endnu... men majsmels grød og hirsegrød gidder hun ik spise hjemmelavet

Anmeld

5. februar 2013

Pige2009

Kay skriver:

havregrød er hun jo ik helt gammel nok til endnu... men majsmels grød og hirsegrød gidder hun ik spise hjemmelavet

Laura fik kun boghvede og majsgrød, men hun gad heller ikke rigtig grød, så hun sprang næsten direkte over til rugbrød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.