Anbefal et sted med 'mad ud af huset'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2013

Lunae

Nemesis skriver:

ebuffet.dk

Har igen igen lige bestilt derfra til fødselsdag. De laver lidt anderledes mad end det sædvanlige, og har kun oplevet god mad.

Har godt luret på det, men frygter sådan at det er samme standard som kokken og jomfruen, hvilket jeg slet ikke er fan af! Måske man skulle prøve det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

Nemesis

Lunae skriver:

Har godt luret på det, men frygter sådan at det er samme standard som kokken og jomfruen, hvilket jeg slet ikke er fan af! Måske man skulle prøve det

absolut ikke samme standard!

og jeg har også prøvet fra kokken og jomfruen..

Anmeld

2. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Månsson skriver:

Hvor bor du henne af?? Bare du holder dig fra alt det der kokken og jomfruen, jysk dinner og selvskabskokken så kan det ikke gå helt galt Hvis man går op i mad så er det i hvert fald efter min mening super billigt men über skod mad

Undskyld, jeg blander mig, men vil godt lige høre mere om jysk diner. Vi overvejer dem kraftigt til konfirmation her i foråret, og jeg ved GODT, det ikke er gourmetmad, men havde tænkt at bestille en stegebuffet med lidt tilbehør og så selv peppe det op med lækre salater m.v. samt selv lave forret og dessert. 

Vi ønsker groft sagt bare at få kød og kartofler udefra, og hvis bare det "lægger bunden", er vi tilfredse. Er kødet og kartoflerne derfra decideret ringe kvalitet? 

Anmeld

2. februar 2013

L&V

Mor og meget mere skriver:

A

Undskyld, jeg blander mig, men vil godt lige høre mere om jysk diner. Vi overvejer dem kraftigt til konfirmation her i foråret, og jeg ved GODT, det ikke er gourmetmad, men havde tænkt at bestille en stegebuffet med lidt tilbehør og så selv peppe det op med lækre salater m.v. samt selv lave forret og dessert. 

Vi ønsker groft sagt bare at få kød og kartofler udefra, og hvis bare det "lægger bunden", er vi tilfredse. Er kødet og kartoflerne derfra decideret ringe kvalitet? 

Altså kartoflerne minder om glas kartofler da de er forkogte og købes i sådan nogle poser hvor der er noget væske i og saucen køber de færdig i spænde.. Kødet kan man ikke altid regne med er de udskæringer de siger også er det jo forvarmet og derved mister det mørhed og saft

Anmeld

2. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Månsson skriver:

Altså kartoflerne minder om glas kartofler da de er forkogte og købes i sådan nogle poser hvor der er noget væske i og saucen køber de færdig i spænde.. Kødet kan man ikke altid regne med er de udskæringer de siger også er det jo forvarmet og derved mister det mørhed og saft

Øv øv - hvis penge ikke var et problem, ville jeg bestemt også se efter noget andet, men håber, det kan blive ok, når vi selv laver alt det ekstra. 

Sønnen ønsker græsk inspireret buffet, og det bliver alt for dyrt at få det fra en græsk restaurant. Eneste mulige alternativ er Det grønne Hjørne, men det er altså lidt "splattet" efter min erfaring. 

Anmeld

2. februar 2013

Lunae

Mor og meget mere skriver:

Øv øv - hvis penge ikke var et problem, ville jeg bestemt også se efter noget andet, men håber, det kan blive ok, når vi selv laver alt det ekstra. 

Sønnen ønsker græsk inspireret buffet, og det bliver alt for dyrt at få det fra en græsk restaurant. Eneste mulige alternativ er Det grønne Hjørne, men det er altså lidt "splattet" efter min erfaring. 

Jeg har læst at flere anbefaler ebuffet.dk, som også er billigt, men skulle være af bedre kvalitet end jysk diner og de andre billige alternativer! Måske skulle man undersøge det

Anmeld

2. februar 2013

Lunae

Nemesis skriver:

absolut ikke samme standard!

og jeg har også prøvet fra kokken og jomfruen..

Det lyder godt! Det skal bestemt prøves, når prisen er så god, men om det lige bliver bryllupsmenuen, det må tiden vise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.