Anbefal et sted med 'mad ud af huset'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2013

L&V

Baby2påvej skriver:

Vi fik fra kokken og jomfruen i tilst og der var intet at klage over

Det er jo hva man er til og hvilke kriterier man har.. Jeg har arbejdet i restaurations branchen i nogle år så mad betyder en del for mig også syntes jeg ikke posekartofler og spande sauce er tiltalende når man kan gi lidt mere og få en go kvalitet.. Men det er jo forskelligt hva man vægter, det er bare min holdning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

2babygirls

Månsson skriver:

Det er jo hva man er til og hvilke kriterier man har.. Jeg har arbejdet i restaurations branchen i nogle år så mad betyder en del for mig også syntes jeg ikke posekartofler og spande sauce er tiltalende når man kan gi lidt mere og få en go kvalitet.. Men det er jo forskelligt hva man vægter, det er bare min holdning

Nu er det jo heller ikke gourmet til de penge. Er da også vild med maden på bryggeriet eller salon salon

Anmeld

2. februar 2013

L&V

Baby2påvej skriver:

Nu er det jo heller ikke gourmet til de penge. Er da også vild med maden på bryggeriet eller salon salon

Nej det er det ikke.. Men man kan os få go mad uden det ska være gourmet andre steder og stadig få meget bedre kvalitet end de tre nævnte til rimelige penge..

Anmeld

2. februar 2013

2babygirls

Månsson skriver:

Nej det er det ikke.. Men man kan os få go mad uden det ska være gourmet andre steder og stadig få meget bedre kvalitet end de tre nævnte til rimelige penge..

Så som ???
Skal nemlig holde dåb til sommer og satser på et koldt bord i forhold til vejret ??!! Så vi er lidt på bar bund

Anmeld

2. februar 2013

L&V

Baby2påvej skriver:

Så som ???
Skal nemlig holde dåb til sommer og satser på et koldt bord i forhold til vejret ??!! Så vi er lidt på bar bund

Jeg er ikke lige fra århus området men snakker vi viborg eller silkeborg området kan jeg gi nogle gode bud

Anmeld

2. februar 2013

2babygirls

Månsson skriver:

Jeg er ikke lige fra århus området men snakker vi viborg eller silkeborg området kan jeg gi nogle gode bud

Ihhhhh

Anmeld

2. februar 2013

L&V

Baby2påvej skriver:

DDe

Ihhhhh

Der er da så mange lækre restauranter og cafer derude så det må da være lige til tænker jeg.

Anmeld

2. februar 2013

Jakob'sMor

Lunae skriver:

Vi skal holde fest og vil gerne bestille mad udefra. Jeg er dog ret kritisk og er tit blevet skuffet! Derfor kunne det være super hvis i tøser kunne dele ud af jeres erfaringer

Hvor er det godt og hvor er det skidt?

Vi bor i Aarhus, så det skal være nogen der leverer der

Gæstgivergården i Hornslet, så lækkert mad, vi bruger altid dem

Anmeld

2. februar 2013

Nemesis

ebuffet.dk

Har igen igen lige bestilt derfra til fødselsdag. De laver lidt anderledes mad end det sædvanlige, og har kun oplevet god mad.

Anmeld

2. februar 2013

Lunae

Jakob'sMor skriver:

Gæstgivergården i Hornslet, så lækkert mad, vi bruger altid dem

Kan ikke komme ind på deres hjemmeside

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.