Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baby2påvej skriver: Vi fik fra kokken og jomfruen i tilst og der var intet at klage over
Vi fik fra kokken og jomfruen i tilst og der var intet at klage over
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Månsson skriver: Det er jo hva man er til og hvilke kriterier man har.. Jeg har arbejdet i restaurations branchen i nogle år så mad betyder en del for mig også syntes jeg ikke posekartofler og spande sauce er tiltalende når man kan gi lidt mere og få en go kvalitet.. Men det er jo forskelligt hva man vægter, det er bare min holdning
Det er jo hva man er til og hvilke kriterier man har.. Jeg har arbejdet i restaurations branchen i nogle år så mad betyder en del for mig også syntes jeg ikke posekartofler og spande sauce er tiltalende når man kan gi lidt mere og få en go kvalitet.. Men det er jo forskelligt hva man vægter, det er bare min holdning
Baby2påvej skriver: Nu er det jo heller ikke gourmet til de penge. Er da også vild med maden på bryggeriet eller salon salon
Nu er det jo heller ikke gourmet til de penge. Er da også vild med maden på bryggeriet eller salon salon
Månsson skriver: Nej det er det ikke.. Men man kan os få go mad uden det ska være gourmet andre steder og stadig få meget bedre kvalitet end de tre nævnte til rimelige penge..
Nej det er det ikke.. Men man kan os få go mad uden det ska være gourmet andre steder og stadig få meget bedre kvalitet end de tre nævnte til rimelige penge..
Baby2påvej skriver: Så som ??? Skal nemlig holde dåb til sommer og satser på et koldt bord i forhold til vejret ??!! Så vi er lidt på bar bund
Så som ??? Skal nemlig holde dåb til sommer og satser på et koldt bord i forhold til vejret ??!! Så vi er lidt på bar bund
Månsson skriver: Jeg er ikke lige fra århus området men snakker vi viborg eller silkeborg området kan jeg gi nogle gode bud
Jeg er ikke lige fra århus området men snakker vi viborg eller silkeborg området kan jeg gi nogle gode bud
Baby2påvej skriver: DDeIhhhhh
DDeIhhhhh
Lunae skriver: Vi skal holde fest og vil gerne bestille mad udefra. Jeg er dog ret kritisk og er tit blevet skuffet! Derfor kunne det være super hvis i tøser kunne dele ud af jeres erfaringer Hvor er det godt og hvor er det skidt?Vi bor i Aarhus, så det skal være nogen der leverer der
Vi skal holde fest og vil gerne bestille mad udefra. Jeg er dog ret kritisk og er tit blevet skuffet! Derfor kunne det være super hvis i tøser kunne dele ud af jeres erfaringer Hvor er det godt og hvor er det skidt?Vi bor i Aarhus, så det skal være nogen der leverer der
Jakob'sMor skriver: Gæstgivergården i Hornslet, så lækkert mad, vi bruger altid dem
Gæstgivergården i Hornslet, så lækkert mad, vi bruger altid dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128