Anbefal et sted med 'mad ud af huset'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.522 visninger
36 svar
0 synes godt om
2. februar 2013

Lunae

Vi skal holde fest og vil gerne bestille mad udefra. Jeg er dog ret kritisk og er tit blevet skuffet! Derfor kunne det være super hvis i tøser kunne dele ud af jeres erfaringer

Hvor er det godt og hvor er det skidt?

Vi bor i Aarhus, så det skal være nogen der leverer der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

come2

Lunae skriver:

Vi skal holde fest og vil gerne bestille mad udefra. Jeg er dog ret kritisk og er tit blevet skuffet! Derfor kunne det være super hvis i tøser kunne dele ud af jeres erfaringer

Vi fik fra jysk dinner til en fest vi holdt, og vi havde intet at klage over

Anmeld

2. februar 2013

come2

Lunae skriver:

Der skulle stå jysk Diner

Anmeld

2. februar 2013

LilleLene

Lunae skriver:

Bilka

Anmeld

2. februar 2013

L&V

Lunae skriver:

Hvor bor du henne af?? Bare du holder dig fra alt det der kokken og jomfruen, jysk dinner og selvskabskokken så kan det ikke gå helt galt Hvis man går op i mad så er det i hvert fald efter min mening super billigt men über skod mad

Anmeld

2. februar 2013

Lunae

Månsson skriver:

Hvor bor du henne af?? Bare du holder dig fra alt det der kokken og jomfruen, jysk dinner og selvskabskokken så kan det ikke gå helt galt Hvis man går op i mad så er det i hvert fald efter min mening super billigt men über skod mad

Jeg bor i Aarhus. Kokken og jomfruen bliver det bestemt ikke - det er slet ikke mig! Jeg har ikke prøvet de to andre, men hvis det er samme stil, så er det nok ikke mig

Synes det er svært at finde noget!

Anmeld

2. februar 2013

Lunae

come2 skriver:

Der skulle stå jysk Diner

Har hørt meget dårligt om det, men dejligt at i var tilfredse hvad fik i?

Anmeld

2. februar 2013

Lunae

LilleLene skriver:

Bilka

Bilka!? Hvad fik i derfra? Det var lækkert!?

Anmeld

2. februar 2013

tarkoflen

Lunae skriver:

Hvad er jeres prisleje pr.kuvert?

Jeg kan varmt anbefale restaurant Unico, de laver SÅ lækker mad! Men det er også i den dyre ende i forhold til sådan noget kokken og jomfruen

http://restaurantunico.dk/index.php/selskaber-i-ud -af-huset

Tilgengæld får du høj kvalitet og virkelig lækker mad!

Smageriet skal du også holde dig fra, det er kokken og jomfruen der har det!

Olinico laver også rigtig lækker mad, har dog kun prøvet deres take away menu, så ved ikke hvad de kan med selskaber, men deres take away er lækkert!

http://www.olinico.dk/9333/Selskaber

Det var lige et par hurtige bud

Anmeld

2. februar 2013

L&V

Lunae skriver:

Jeg bor i Aarhus. Kokken og jomfruen bliver det bestemt ikke - det er slet ikke mig! Jeg har ikke prøvet de to andre, men hvis det er samme stil, så er det nok ikke mig

Synes det er svært at finde noget!

Det er nøjagtigt det samme.. Bum bum hva er det til?? Der ligger sådan en hyggelig restaurant nede på marinaen der har vi spist frokost nogle gange og det var super lækkert til pengene men det kommer jo lidt an på hva det er til og bugettet tænker jeg?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.