Anbefal et sted med 'mad ud af huset'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2013

Lunae

Månsson skriver:

Det er nøjagtigt det samme.. Bum bum hva er det til?? Der ligger sådan en hyggelig restaurant nede på marinaen der har vi spist frokost nogle gange og det var super lækkert til pengene men det kommer jo lidt an på hva det er til og bugettet tænker jeg?

Det er til bryllup, men det skal ikke være fisefornemt, mn heller ikke bare frikadeller og kartoffelsalat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

Lunae

tarkoflen skriver:

Hvad er jeres prisleje pr.kuvert?

Jeg kan varmt anbefale restaurant Unico, de laver SÅ lækker mad! Men det er også i den dyre ende i forhold til sådan noget kokken og jomfruen

http://restaurantunico.dk/index.php/selskaber-i-ud -af-huset

Tilgengæld får du høj kvalitet og virkelig lækker mad!

Smageriet skal du også holde dig fra, det er kokken og jomfruen der har det!

Olinico laver også rigtig lækker mad, har dog kun prøvet deres take away menu, så ved ikke hvad de kan med selskaber, men deres take away er lækkert!

http://www.olinico.dk/9333/Selskaber

Det var lige et par hurtige bud

Tak for input! Begge to er virkelig gode muligheder - den første er lige lidt over budget, men det ville være det værd, hvis maden bare spiller måske man skulle tage derned og spise en dag for lige at prøve det

Anmeld

2. februar 2013

L&V

Lunae skriver:

Det er til bryllup, men det skal ikke være fisefornemt, mn heller ikke bare frikadeller og kartoffelsalat

Oki.. Tænker om i ikke har en yndlings restaurant eller noget? Jeg er vild med bryggeriet og mash i århus så hvis det var mig ville jeg undersøge de steder da jeg syntes det er lækkert og ellers ku i jo evt. finde en kok der ku komme og ordne det, det gjorde vi til min mands 30års fødselsdag/ suprise bryllup

Anmeld

2. februar 2013

tarkoflen

Lunae skriver:

Tak for input! Begge to er virkelig gode muligheder - den første er lige lidt over budget, men det ville være det værd, hvis maden bare spiller måske man skulle tage derned og spise en dag for lige at prøve det

Maden spiller 100% det tør jeg godt love! Har spist derude nogle gange efterhånden,og det er bare top lækkert! Synes helt bestemt l skal prøve at tage derud og spise, og måske de kan lave en lidt billigere menu, hvis l spørger dem ad? Det kan i hvert fald ikke skade at spørge

Anmeld

2. februar 2013

come2

Lunae skriver:

Har hørt meget dårligt om det, men dejligt at i var tilfredse hvad fik i?

Vi fik buffet med forskelligt kød, kartofler, salat og brød.

Gæsterne var også tossede med det

Anmeld

2. februar 2013

Lunae

tarkoflen skriver:

Maden spiller 100% det tør jeg godt love! Har spist derude nogle gange efterhånden,og det er bare top lækkert! Synes helt bestemt l skal prøve at tage derud og spise, og måske de kan lave en lidt billigere menu, hvis l spørger dem ad? Det kan i hvert fald ikke skade at spørge

Det lyder virkelig lækkert! Tænkte at man måske kunne få konverteret desserten til en bryllupskage og på den måde spare lidt! Det laver de nemlig også derude, kan jeg se

Anmeld

2. februar 2013

Lunae

come2 skriver:

Vi fik buffet med forskelligt kød, kartofler, salat og brød.

Gæsterne var også tossede med det

Lyder godt! Tror simpelthen ikke at jeg tør. Altså jeg har jo også smagt godt mad fra kokken og jomfruen fx, men jeg har ligeså tit været vanvittig skuffet! Så tør ikke rigtig at løbe an på det!

Anmeld

2. februar 2013

tarkoflen

Lunae skriver:

Det lyder virkelig lækkert! Tænkte at man måske kunne få konverteret desserten til en bryllupskage og på den måde spare lidt! Det laver de nemlig også derude, kan jeg se

De er helt sikkert til at snakke med derude, så giv dem et forsøg

Rigtig meget held og lykke med planlægningen af brylluppet glæder mig til at høre, hvad l ender med at gøre!

Anmeld

2. februar 2013

LilleLene

Lunae skriver:

Bilka!? Hvad fik i derfra? Det var lækkert!?

jamen man kan gå ind og vælge hvad man vil have på deres hjemmeside

vi fik noget skinke og fyldt kalkun, flødekartofler og ovnbagte kartofler, bearnaisesovs og wiskysovs, hjemmebagt brød og smør og salat

Det er over alt forventning mener jeg gav 110 pr person for det

Anmeld

2. februar 2013

2babygirls

Månsson skriver:

Hvor bor du henne af?? Bare du holder dig fra alt det der kokken og jomfruen, jysk dinner og selvskabskokken så kan det ikke gå helt galt Hvis man går op i mad så er det i hvert fald efter min mening super billigt men über skod mad

Vi fik fra kokken og jomfruen i tilst og der var intet at klage over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.