Nu har jeg snakket med Viborg sygehus..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Nettemor

LilleLene skriver:

smart

nu kan jeg se der står på garnet at det kan vaskes ved 30 grader, kan det så ikke bruges ? :/

Altså jeg laver mine så jeg ved de kan vaskes ved 60 grader. Ved ikke hvor nødvendigt det er men har det bedst med det på den måde.

I grønhøj garn kan du købe 100g bomuldsgarn som Jan vaskes ved de 60 til 24 kr. Det er ikke galt 100 gram giver alligevel et par sprutter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

LilleLene

Nettemor skriver:

Altså jeg laver mine så jeg ved de kan vaskes ved 60 grader. Ved ikke hvor nødvendigt det er men har det bedst med det på den måde.

I grønhøj garn kan du købe 100g bomuldsgarn som Jan vaskes ved de 60 til 24 kr. Det er ikke galt 100 gram giver alligevel et par sprutter

nu købte jeg bare 3 af sådan nogle store nøgler for 66 kr i bilka igår
men kunne jo lave en og så vaske den, for at se om der skete noget ved det

Og så står der på linket at armene ikke må være mere en 60 cm, er det i udstrakt elller snoet ?

Anmeld

11. februar 2013

Benjamins'mor

Nettemor skriver:

Ja, ik?

Jo

Anmeld

11. februar 2013

Nettemor

LilleLene skriver:

nu købte jeg bare 3 af sådan nogle store nøgler for 66 kr i bilka igår
men kunne jo lave en og så vaske den, for at se om der skete noget ved det

Og så står der på linket at armene ikke må være mere en 60 cm, er det i udstrakt elller snoet ?

22 cm det er ligesom en suttesnor. Det er når det en spiral og du så strækker den ud. Sådan har jeg gjort

God ide med en vasketest

Anmeld

11. februar 2013

LilleLene

Nettemor skriver:

22 cm det er ligesom en suttesnor. Det er når det en spiral og du så strækker den ud. Sådan har jeg gjort

God ide med en vasketest

okay Tror 60 kom fra at det er 60 lm

Glæder mig helt til at komme i gang, så kan man lige få gjort et par dages god tjeneste

Anmeld

13. februar 2013

LilleLene

Nettemor skriver:

God ide med en vasketest

de bliver sq da små de blæksprutter ? hvor lange er dine ca ? altså bare kroppen

Anmeld

13. februar 2013

AnneBJ

LilleLene skriver:

de bliver sq da små de blæksprutter ? hvor lange er dine ca ? altså bare kroppen

Kroppen på min er ca 7,5 cm og "armene" 7-8 stykker uden at jeg trækker i dem. Jeg synes også de er vildt små, men er blevet enig med mig selv om, at det er babyerne jo også...!

Til TS: Jeg er i gang med at hækle nogle til Skejby indsamlingen, men jeg fortsætter gerne, kunne dog evt. aflevere i Kolding, hvis der bliver lavet indsamling hertil, fordi jeg bor her. Har du tænkt på en deadline?

Anmeld

13. februar 2013

LilleLene

AnneBJ skriver:

Kroppen på min er ca 7,5 cm og "armene" 7-8 stykker uden at jeg trækker i dem. Jeg synes også de er vildt små, men er blevet enig med mig selv om, at det er babyerne jo også...!

Til TS: Jeg er i gang med at hækle nogle til Skejby indsamlingen, men jeg fortsætter gerne, kunne dog evt. aflevere i Kolding, hvis der bliver lavet indsamling hertil, fordi jeg bor her. Har du tænkt på en deadline?

okay tak

havde nemlig lavet en prøve i tykt garn, som mi søn får, og den er nok 30 cm fra bund til top så blev helt i tvivl om jeg lavede i rigtig størrelse nu

Anmeld

13. februar 2013

Nettemor

LilleLene skriver:

Je

Jeg bruger dobbelt bomuldsgarn så det bliver ikke slet så små men som Anne siger så er det jo små babyer så mon ikke det går. Kan lige måle kroppen imorgen

Anmeld

13. februar 2013

Nettemor

AnneBJ skriver:

Jeg har ikke sat mig en endelig deadline endnu men når det ikke til d w. Marts, så Skejby indsamlingen slutter først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.