Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StineW79 skriver: Ej de er mega fine og hvor er du sej!
Ej de er mega fine og hvor er du sej!
Tak søde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nemesis skriver: Kunne jeg hækle eller strikke så var jeg helt klart på! Men det er for mig som at lappe cykler..simpelthen ikke noget jeg kan lære.ville ellers gerne kunne hækle!
Kunne jeg hækle eller strikke så var jeg helt klart på! Men det er for mig som at lappe cykler..simpelthen ikke noget jeg kan lære.ville ellers gerne kunne hækle!
Hehe jeg kan også lappe cykler Eller det tror jeg da jeg stadig kan.. Min far lærte mig det og jeg kan godt huske det tror jeg Men har ikke haft brug for det de sidste par år
Nettemor skriver: 's neonatal afdeling og de vil gerne modtage sprutter til de for tidligt fødte på afdelingen. Så hvis der er nogle af jer, der kunne tænke jer at lave en sprutte eller 2 til Viborg så er I mere end velkommen Det er efter inspiration fra denne indsamling til Skejby's afdeling
's neonatal afdeling og de vil gerne modtage sprutter til de for tidligt fødte på afdelingen. Så hvis der er nogle af jer, der kunne tænke jer at lave en sprutte eller 2 til Viborg så er I mere end velkommen Det er efter inspiration fra denne indsamling til Skejby's afdeling
Hvor køber du fyldet henne ? Jeg har lige lavet en prøve i stor, til min søn, og fandt ud af at det var jo nemt nok... Så vil gerne i gang med at lave dem
LilleLene skriver: Hvor køber du fyldet henne ? Jeg har lige lavet en prøve i stor, til min søn, og fandt ud af at det var jo nemt nok... Så vil gerne i gang med at lave dem
Super initiativ Ville gerne hjælp, men kan hverken strikke eller hækle Det rører mig at se den bette baby med sådan en blæksprutte
Nettemor skriver: Jeg har købt en pude i Jysk, med fiberfyld som tåler 60 graders vask den kostede hele 45 kr og der er til mange sprutter
Jeg har købt en pude i Jysk, med fiberfyld som tåler 60 graders vask den kostede hele 45 kr og der er til mange sprutter
smart nu kan jeg se der står på garnet at det kan vaskes ved 30 grader, kan det så ikke bruges ? :/
Daydreamer81 skriver: De eSuper initiativ Ville gerne hjælp, men kan hverken strikke eller hækle Det rører mig at se den bette baby med sådan en blæksprutte
De eSuper initiativ Ville gerne hjælp, men kan hverken strikke eller hækle Det rører mig at se den bette baby med sådan en blæksprutte
Benjamins'mor skriver: JSikke en sød og fin tanke.
JSikke en sød og fin tanke.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128