Nu har jeg snakket med Viborg sygehus..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.635 visninger
55 svar
4 synes godt om
1. februar 2013

Nettemor

's neonatal afdeling og de vil gerne modtage sprutter til de for tidligt fødte på afdelingen. Så hvis der er nogle af jer, der kunne tænke jer at lave en sprutte eller 2 til Viborg så er I mere end velkommen

Det er efter inspiration fra  denne indsamling til Skejby's afdeling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

babyonboard

Syntes det er sådan en fin og rørende tanke du har der, og sidder og tænker om man ikke også skulle tage en tur på kolding sygehus og høre om det kunne være en ide. kan godt hækle lidt, men tror lige jeg skal have min mor til at hjælpe mig for aner ikke hvad de forskellige masker er, og så kunne jeg måske også få hende til at hækle et par stykker til det gode formål. 

Hilsen Charlotte som vil igang med at hækle lidt igen 

Anmeld

1. februar 2013

bøllen

Nettemor skriver:

's neonatal afdeling og de vil gerne modtage sprutter til de for tidligt fødte på afdelingen. Så hvis der er nogle af jer, der kunne tænke jer at lave en sprutte eller 2 til Viborg så er I mere end velkommen

Det er efter inspiration fra  denne indsamling til Skejby's afdeling

Hvad er en sprutte ??

Anmeld

1. februar 2013

Nettemor

bøllen skriver:

Hvad er en sprutte ??

Undskyld En blæksprutte. Hvis du følger linket jeg har lagt ind kan du se et billede

Det er noget med at når de er født for tidligt, tror de stadig de er i maven og rækker derfor ud efter navlesnoren i deres søgen efter tryghed. Hvis de så har en sprutte kan de gribe fat om en af armene og derfor føle sig tryg for den vil være en erstatning for navlesnoren.

Anmeld

1. februar 2013

Nettemor

lottepigen12 skriver:

Syntes det er sådan en fin og rørende tanke du har der, og sidder og tænker om man ikke også skulle tage en tur på kolding sygehus og høre om det kunne være en ide. kan godt hækle lidt, men tror lige jeg skal have min mor til at hjælpe mig for aner ikke hvad de forskellige masker er, og så kunne jeg måske også få hende til at hækle et par stykker til det gode formål. 

Hilsen Charlotte som vil igang med at hækle lidt igen 

Det synes jeg da helt klart du skal gøre de er rimelig enkle at lave

Anmeld

1. februar 2013

babyonboard

Nettemor skriver:

Det synes jeg da helt klart du skal gøre de er rimelig enkle at lave

Jamen jeg har hæklet ugler og tæpper men har bare meget med at jeg skal se hvordan man gør og så kan jeg, også derfor jeg ikke aner hvad de forskellige masker hedder hi hi men de ser også rimelig nemme ud. starter man ikke med toppen af sprutten?

Anmeld

1. februar 2013

Janni.

Havde jeg blot tiden og evnerne, så meldte jeg mig gerne. Men ingen af delene har jeg.  

En rigtig dejlig ting, du gør for de små pus. 

Anmeld

1. februar 2013

Nettemor

lottepigen12 skriver:

Jamen jeg har hæklet ugler og tæpper men har bare meget med at jeg skal se hvordan man gør og så kan jeg, også derfor jeg ikke aner hvad de forskellige masker hedder hi hi men de ser også rimelig nemme ud. starter man ikke med toppen af sprutten?

Jo man gør nemlig så.. Du kan sagtens finde ud af det, Det er jeg sikker på.. Ellers er du velkommen til at spørge hvis der er noget der volder dig problemer

Anmeld

1. februar 2013

Nettemor

Janni. skriver:

Havde jeg blot tiden og evnerne, så meldte jeg mig gerne. Men ingen af delene har jeg.  

En rigtig dejlig ting, du gør for de små pus. 

Tiden kan jeg ikke hjælpe med Men evnerne de kunne sikkert godt fiskes frem

Det er jo bare en lille ting jeg gør Tænk på hende der står bag den store indsamling til Skejby

Anmeld

1. februar 2013

bøllen

Nettemor skriver:

Undskyld En blæksprutte. Hvis du følger linket jeg har lagt ind kan du se et billede

Det er noget med at når de er født for tidligt, tror de stadig de er i maven og rækker derfor ud efter navlesnoren i deres søgen efter tryghed. Hvis de så har en sprutte kan de gribe fat om en af armene og derfor føle sig tryg for den vil være en erstatning for navlesnoren.

Ja selvfølgelig - kunne ikke se linket ...

ej hvor godt :-) må lige hoppe på computer så jeg kan se det .

er desværre ikke så kreativ ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.