Nu har jeg snakket med Viborg sygehus..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

Janni.

Nettemor skriver:

Tiden kan jeg ikke hjælpe med Men evnerne de kunne sikkert godt fiskes frem

Det er jo bare en lille ting jeg gør Tænk på hende der står bag den store indsamling til Skejby

Jeg er bedst med en symaskine, eller et broderi. Har ikke nogen i min omgangskreds som hækler, ellers ville jeg gerne forsøge. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Nettemor

Janni. skriver:

Jeg er bedst med en symaskine, eller et broderi. Har ikke nogen i min omgangskreds som hækler, ellers ville jeg gerne forsøge. 

Du har da alle os herinde Er vi ikke din omgangskreds

Ej jeg forstår dig godt.. Man må vælge sine kampe.. Jeg tror tilgengæld aldrig at jeg bliver bedste venner med min symaskine..

Anmeld

1. februar 2013

Nettemor

bøllen skriver:

Ja selvfølgelig - kunne ikke se linket ...

ej hvor godt :-) må lige hoppe på computer så jeg kan se det .

er desværre ikke så kreativ ...

Det er mega fedt at sådan en lille ting kan gøre så meget for de små

Hov hov du er da mega kreativ.. I hvert fald med symaskinen

Anmeld

1. februar 2013

Janni.

Nettemor skriver:

Du har da alle os herinde Er vi ikke din omgangskreds

Ej jeg forstår dig godt.. Man må vælge sine kampe.. Jeg tror tilgengæld aldrig at jeg bliver bedste venner med min symaskine..

Haha jo det er i da  Men tror i vil opgive på forhånd at lære mig noget som helst ang. hækling. Jeg er dum som en spade på dét punkt.. 

Anmeld

1. februar 2013

Nettemor

Janni. skriver:

Haha jo det er i da  Men tror i vil opgive på forhånd at lære mig noget som helst ang. hækling. Jeg er dum som en spade på dét punkt.. 

Pjat med dig.. Du kan blive bombarderet med youtube video som du tvinges til at se mindst 2 gange og så skal du læse alle instrukser på drops og diverse andre sider man kan lære det. Så skal du have nogle af de begynderhæklebøger på lydbånd så du kan høre det i bilen osv. Så tror jeg nok vi skal få dig det lært

Anmeld

1. februar 2013

Janni.

Nettemor skriver:

Pjat med dig.. Du kan blive bombarderet med youtube video som du tvinges til at se mindst 2 gange og så skal du læse alle instrukser på drops og diverse andre sider man kan lære det. Så skal du have nogle af de begynderhæklebøger på lydbånd så du kan høre det i bilen osv. Så tror jeg nok vi skal få dig det lært

Spørg mig igen om 1 år, så kan det være jeg har mod på det. 

Anmeld

1. februar 2013

bøllen

Nettemor skriver:

Det er mega fedt at sådan en lille ting kan gøre så meget for de små

Hov hov du er da mega kreativ.. I hvert fald med symaskinen

Fik kikket linket  Ej hvor godt, genial ide. Tænk sådan en " lille " ting kan betyde så meget for de små str..

jo jo det er korrekt men hækle og strikke kan jeg ikke. Har været ved at lære og hækle men min nakke kan ikke holde til det. Så holder mig til maskinen 

Ellers var jeg på 

Anmeld

1. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej de er mega fine og hvor er du sej! 

Anmeld

2. februar 2013

Nettemor

Janni. skriver:

Spørg mig igen om 1 år, så kan det være jeg har mod på det. 

Hvad sker der om et år?

Anmeld

2. februar 2013

Nettemor

bøllen skriver:

Fik kikket linket  Ej hvor godt, genial ide. Tænk sådan en " lille " ting kan betyde så meget for de små str..

jo jo det er korrekt men hækle og strikke kan jeg ikke. Har været ved at lære og hækle men min nakke kan ikke holde til det. Så holder mig til maskinen 

Ellers var jeg på 

Ja det er helt vildt! 

Ja altså nogle gange må man vælge sine kampe. Jeg bliver så tilgengæld aldrig bedstevenner med min symaskine 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.