Anonym skriver:
ca sådan det også er her.. og ved godt vores datter ikke kan komme i biografen...
tak for forståelsen..
hvordan kommer du igennem det
Min/vores datter bliver 2 år om 14 dage, så hun er også for lille til at komme i biografen, men det burde ikke være nogen hindring for at være sammen med hende. Min kæreste datter bliver 5 år. Hun har uanset alder blevet passet både til overnatning og et par timer, og faktisk også et par dage! Hun har altid været med på en masse ture og ferier til deres sommerhus. Min datter har ALDRIG været med dem nogen steder henne. Det VÆRSTE er helt klart forskelsbehandlingen og de dårlige undskyldninger hvorfor den ene kan og må, og den anden ikke! Min kærestes datter må altid være der, også når de skal ud til fødselsdage osv, så kommer hun jo bare med.
Jeg kunne blive ved og ved og skrive hvad der er sket, men jeg vil sige at løsningen burde være at tale om det, men det har så ikke hjulpet for mig. Jeg tror du skal gøre op med dig selv hvad du kan lære at leve med. Jeg har lært at uanset om jeg er sammen med min kæreste eller ej, så vil forskellen altid være der, desværre. Så for mig er det ikke længere en løsning at slutte forholdet. Jeg er kommet til det punkt hvor at jeg slet ikke spørger dem om noget som helst vedrørende min datter, fordi det der evige ''nej'', gør simpelthen for ondt! 

Desuden har jeg selv en fantastisk familie, som både passer min datter, min nevø, og min kærestes datter, også på en gang hvis nødvendigt! Min familie føler med mig og ikke mindst min datter, og de gør så meget for hende, og de andre børnebørn. Min far og min datter er like this
. Hun er Morfars pige, så hun får en masse kærlighed derfra. 
Uden min familie var jeg nok også bare skredet fra længst, men det ville også være synd for din datter, at hendes forældre skulle tvinges til at gå fra hinanden.
Mht eksen og svigermor, så lad være at tage dig af det. Jeg er sådan set ligeglad. Jeg er selv begyndt at snakke med eksen, for det er sgu rart at komme ud af det med hende, for børnenes skyld.
Ikke som veninder, men om børnene. Du skal tænke på at jeres børn er søskende.
Håber virkeligt du finder en løsning der virker for dig/jer!