Hej igen,
Først og fremmest, hvad der er det rigtige for den ene, er nødvendigvis ikke rigtigt for den anden...
Men mit svar vil være som følger:
Hvis din kærestes forældre har haft et godt forhold til hans x, hvorfor skulle de så ikke kunne holde kontakten, de deler jo kærligheden til børnene..? Måske skal graden af kontakten justeres?
Man ved jo når man går ind i et forhold, med børn, at der følger en x med...?
Der hvor jeg ser det HELT STORE problem, er at din kærestes forældre ikke gider jeres fælles barn, og det ER et problem - og det er ikke fordi jeres datter er så lille, at de ikke rigtigt kan lave noget sammen med hende endnu?
Jeg ser også et mindre problem i at din kæreste måske ikke er så snaksaglig, når det kommer til disse emner, for alt andet end lige burde I kunne have en dialog.
Men jeg tænker hvordan har DU det med dine svigerforældre, kommer I godt ud af det med hinanden? For hvis I gør, tænker jeg, at der måske ikke går så meget fra dig, ved at de holder kontakten med X´en..? Men hvis I kommer dårligt ud af det med hinanden, så kan det måske godt tænkes, at de skal til at give mere og mere slip på X´en....?
Kh Mom
Anmeld