Stjålende billeder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

Laulund87

Ja....

Synes jeg har læst det før herinde,at folk har stjålent billeder,og løjet om deres liv.

Jeg færdes på et andet forum,og der var en der læg om at hun var syg.

Vi fulgte et langt forløb,hvor hun "døde"

Vi samlede ind til begravelse,og mange var rigtig meget påvirket af det hele.

Det var så en løgn-....

Hun havde været bruger i flere år ,da hun lavede det nummer 

Det er simpelthen en syg handling

Jeg har selv et barn der er syg både i spiserør og hjerte og jeg bliver så harm når andre finder på at de har syge børn. Det er en hån mod os med syge børn eller dem der har mistet deres børn. De burde virkelig skamme sig!

At man lyver sig selv død, jeg ved ikke hvad jeg skal sige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Carina:-)

Laulund87 skriver:

Det er simpelthen en syg handling

Jeg har selv et barn der er syg både i spiserør og hjerte og jeg bliver så harm når andre finder på at de har syge børn. Det er en hån mod os med syge børn eller dem der har mistet deres børn. De burde virkelig skamme sig!

At man lyver sig selv død, jeg ved ikke hvad jeg skal sige...

Anmeld

31. januar 2013

Dinna88

StineW79 skriver:

Det er heldigvis ik min historie hun har hugget, men " bare" billeder af alberte.

CamiRon herinde fra gjorde mig opmærksom på det, hvilket jeg er meget taknemlig for! 

Må se om jeg ka finde ud af det med vandmærket! Vh stine

Super godt at vi kan hjælpe hinanden Der har været nogle voldsomme historier fremme før, det er uhyggeligt hvad folk kan finde på!!

Anmeld

31. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Laulund87 skriver:

Hvis der er billeder du har lagt i en tråd herinde, må det da næsten være en der har en bruger herinde

Ved slet ik lige hvordan det fungere med at tage billeder fra et sted og ligge ind et andet.

Men det er da lige før at man sku ligge et link herinde, ind til fb, så ka det være der er nogen herinde der ka kende, sådan at hvis hun er her, så ka hun blive smidt ud... Vh stine

Anmeld

31. januar 2013

Dinna88

StineW79 skriver:

Ved slet ik lige hvordan det fungere med at tage billeder fra et sted og ligge ind et andet.

Men det er da lige før at man sku ligge et link herinde, ind til fb, så ka det være der er nogen herinde der ka kende, sådan at hvis hun er her, så ka hun blive smidt ud... Vh stine

Jeg synes du skal kontakte staff, hvis det er billeder er KUN er lagt herind. De kan MÅSKE se på det

Anmeld

31. januar 2013

StineW79

Carina:-) skriver:

Ja....

Synes jeg har læst det før herinde,at folk har stjålent billeder,og løjet om deres liv.

Jeg færdes på et andet forum,og der var en der læg om at hun var syg.

Vi fulgte et langt forløb,hvor hun "døde"

Vi samlede ind til begravelse,og mange var rigtig meget påvirket af det hele.

Det var så en løgn-....

Hun havde været bruger i flere år ,da hun lavede det nummer 

Ej det er da virkelig også meget, meget mærkeligt! Fik hun så bare alle de penge der var blevet indsamlet?? For så er det jo direkte fusk og burde politi andmeldes!! Vh stine

Anmeld

31. januar 2013

Laulund87

StineW79 skriver:

Eller måske du skal linke til en moderator? Jeg er ikke sikker på at det er så smart at linke hvor alle kan se det, selvom jeg synes det er fortjent.

Anmeld

1. februar 2013

Carina:-)

StineW79 skriver:

Ej det er da virkelig også meget, meget mærkeligt! Fik hun så bare alle de penge der var blevet indsamlet?? For så er det jo direkte fusk og burde politi andmeldes!! Vh stine

Ja for da hun "døde"

Kom hendes mor jo så på banen (det var jo så bare hende der udgav sig for at være hendes mor..)

Og fortalte hvor glad "datteren" havde været for støtten og varmen fra os andre brugere.

Hvor meget det havde betydet,og gjort hendes sidste svære tid bedre osv.

Og så fortalte hun jo også at hun var pensionist ,og begravelsen var dyr...Så bum samlede vi jo ind...

Det er et ret stort forum,så det gav pænt mange penge.

Jeg ved faktisk ikke om det blev politianmeldt,men det gjorde ihvertfald mig så mistænksom i fremtiden at jeg sjælden giver noget -Så skal jeg ihvertfald være ret sikker på rigtigheden af historien først.

Men det værste er at der er mange lign tilfælde rundt omkring på diverse steder...

Anmeld

1. februar 2013

MF<3

StineW79 skriver:

Har fået 2 private beskeder i min indbakke, om at der er nogen inde på facebook der sku ha stjålet mine billeder af mine baby/børn. Har i andre også fået den besked??

Den ene bruger genkender jeg brugernavn på den anden, er en jeg aldrig har støt på før og ka se aldrig har oprettet et indlæg. Meget mystisk!! Vh stine

Har jeg heller aldrig prøvet, det lyder ubehageligt.

men der køre en masse statusopdateringer om nogle der skulle tage andres billeder og lave fake profiler, også ansøge ens venner.  Men vidste ikke det tog billeder af børn, eller om det overhovede passede!  

der står sådan her:

OBS: Nogle hackere har fundet på noget nyt. De tager dit profilbillede og dit navn, og opretter en ny FB konto. Så beder de dine venner om at tilføje dem. Dine venner synes det er dig, så de accepterer. Fra det øjeblik kan de sige og skrive det de ønsker under dit navn. Vær venlig ikke at acceptere efterspørgsmål fra mig, jeg har kun en konto i mit navn. Kopir dette på din væg for at holde andre informeret.

Anmeld

1. februar 2013

StineW79

Laulund87 skriver:

Eller måske du skal linke til en moderator? Jeg er ikke sikker på at det er så smart at linke hvor alle kan se det, selvom jeg synes det er fortjent.

Hun har slettet sig inde fra fb eller ændret navn nu. 

Det var bla CamiRon der havde skrevet privat til mig, for at gøre mig opmærksom på det. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.