Stjålende billeder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

Isabella_mor

StineW79 skriver:

Ja det er slet ik rart. På den anden side så gider jeg bare heller ik bruge tid på at blive Mistænksom og ik dele billeder med jer, hvis jeg har lyst! Vh stine

du kan altid skrive et navn henover billedet eller andet. så de ikke kan stjæles... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Miss Church

StineW79 skriver:

Ja det er slet ik rart. På den anden side så gider jeg bare heller ik bruge tid på at blive Mistænksom og ik dele billeder med jer, hvis jeg har lyst! Vh stine

Nej det er også træls hvis man skal til at være så mistænksom! Det er irriterende, at det er nødvendigt. Kan ikke se hvad folk får ud af at bruge andres billeder! 

Anmeld

30. januar 2013

MortilElias2010

StineW79 skriver:

Javia var lige inde og tjekke, og ku ik finde nogen billeder af vores børn, så ved ik helt hva jeg ska tro. Syntes det er meget mærkeligt!! Vh stine

Det er sgu da endnu værre - sådan noget hvor man bliver efterladt med flere spørgsmål end svar - øv 

Anmeld

30. januar 2013

MorDk

Isabella_mor skriver:

du kan altid skrive et navn henover billedet eller andet. så de ikke kan stjæles... 

Anmeld

30. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Isabella_mor skriver:

Et må jeg lige sætte kærsten på!! Har været inde på facebook og kigge igen på det link jeg fik i min indbakke her på baby, fra hende hvis brugernavn jeg kende.

Ka så se på facebook at tråden er blevet slettet, da de opdagede at hun løj, og havde brugt mine billeder herinde fra. 

Fjolser siger jeg bare! Vh stine

Anmeld

30. januar 2013

StineW79

Miss Church skriver:

Nej det er også træls hvis man skal til at være så mistænksom! Det er irriterende, at det er nødvendigt. Kan ikke se hvad folk får ud af at bruge andres billeder! 

Nej forstår det heller ik!! Tråden er åbenbart blevt slettet på facebook, da de opdagede at hun løj, så vidt jeg lige ka se derinde!! Vh stine

Anmeld

30. januar 2013

StineW79

MortilElias2010 skriver:

Det er sgu da endnu værre - sådan noget hvor man bliver efterladt med flere spørgsmål end svar - øv 

Var lige inde og kigge igen, da hende der har skrevet i min indbakke besvarede min besked. Det ser ud til at tråden er blevet slettet på fb, efter at de har opdaget at hun har løget. Så hun var bare super sød! Vh stine

Anmeld

30. januar 2013

CamiRon

håber jeg er den bruger du genkender, for jeg ville ikke andet end at gøre dig opmærksom på det.

jeg syntes det er fint at tråden/e på fb er slettet, for det er virkelig klamt at stjæle billeder og bruge dem som sine egne.

Mvh Camilla.

Anmeld

30. januar 2013

StineW79

CamiRon skriver:

håber jeg er den bruger du genkender, for jeg ville ikke andet end at gøre dig opmærksom på det.

jeg syntes det er fint at tråden/e på fb er slettet, for det er virkelig klamt at stjæle billeder og bruge dem som sine egne.

Mvh Camilla.

Jeps det var dig jeg ku genkende!! Og endnu en gang tusind tak!! Vh stine

Anmeld

30. januar 2013

CamiRon

StineW79 skriver:

Jeps det var dig jeg ku genkende!! Og endnu en gang tusind tak!! Vh stine

Selv tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.