Stjålende billeder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

Miss Church

StineW79 skriver:

Nej forstår det heller ik!! Tråden er åbenbart blevt slettet på facebook, da de opdagede at hun løj, så vidt jeg lige ka se derinde!! Vh stine

Okay. Det var altid noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Miss Kat

StineW79 skriver:

Ja meget! Altså det er jo i min indbakker her på baby.dk jeg har fået dem. Og det ene brugernavn kender jeg, så der tænker jeg hun bare vil være sød. Det andet brugernavn kender jeg ik, så syntes det er meget mærkeligt!! Vh stine

Altså er det en der har hugget dine billeder herinde fra og brugt dem på Facebook? Jeg kan slet ikke se, du har nogen billeder herinde. Har du fjernet dem siden pga. denne hændelse eller er det kun dine venner der kan se dem? Jeg spørger, fordi hvis det er en fra din venneliste, er det måske meget rart at vide.

Anmeld

31. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Miss Kat skriver:

Altså er det en der har hugget dine billeder herinde fra og brugt dem på Facebook? Jeg kan slet ikke se, du har nogen billeder herinde. Har du fjernet dem siden pga. denne hændelse eller er det kun dine venner der kan se dem? Jeg spørger, fordi hvis det er en fra din venneliste, er det måske meget rart at vide.

Ja det er billeder af alberte jeg har lagt ind i en tråd herinde, som hun så har "lånt"  inde på facebook. Men billederne henviste så åbenbart til baby.dk, så det blev opdaget at hun var fake. Hun har så siden slettet det hele inde på facebook, fordi dem i gruppen blev sure på hende. hun havde brugt billeder af alberte, hvor hun havde sagt det var hendes baby, som så nu er død. Meget ubehaligt! 

Jeg har ingen billeder på min profil, men lægger ind i mellem billeder ind i tråde. Vh stine

Anmeld

31. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Miss Church skriver:

Okay. Det var altid noget

Ja det er jeg også glad for! Vh stine

Anmeld

31. januar 2013

maryjane

StineW79 skriver:

Ja det er billeder af alberte jeg har lagt ind i en tråd herinde, som hun så har "lånt"  inde på facebook. Men billederne henviste så åbenbart til baby.dk, så det blev opdaget at hun var fake. Hun har så siden slettet det hele inde på facebook, fordi dem i gruppen blev sure på hende. hun havde brugt billeder af alberte, hvor hun havde sagt det var hendes baby, som så nu er død. Meget ubehaligt! 

Jeg har ingen billeder på min profil, men lægger ind i mellem billeder ind i tråde. Vh stine

Ej føj da  

Anmeld

31. januar 2013

Eliza

Klamt. Men nogen må jo sys du har lækre unger 

Anmeld

31. januar 2013

Dinna88

Der er ubegribeligt mange der stjæler billeder OG historier. Især om sygdomsforløb, for at få opmærksomhed. Det bedste du kan gøre er at vandmærke dine billeder, hvis du stadig vil uploade dem

Anmeld

31. januar 2013

4kløver

StineW79 skriver:

Fy for pokker. Vis hun er herinde også håber jeg da hun bliver opdaget så hun kan komme ud.

til dig.

Anmeld

31. januar 2013

Mutti2B

Håber da ikke det er en der er bruger herinde

Anmeld

31. januar 2013

Miss Kat

StineW79 skriver:

Ja okay... endnu mere ubehageligt når hun har faket at barnet er dødt... føj!  Godt at hun blev bustet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.