Stjålende billeder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
maryjane skriver:

Ej føj da  

Ja øv altså. Men heldigt at der er folk herinde som CamiRon, der er opmærksomme og så søde at de informere om det! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

StineW79

Eliza skriver:

Klamt. Men nogen må jo sys du har lækre unger 

Ja måske at man bare ska tænke at det er fordi de syntes min unger er lækre!! Men syntes nu det er ret skørt alligevel! Vh stine

Anmeld

31. januar 2013

StineW79

Dinna88 skriver:

Der er ubegribeligt mange der stjæler billeder OG historier. Især om sygdomsforløb, for at få opmærksomhed. Det bedste du kan gøre er at vandmærke dine billeder, hvis du stadig vil uploade dem

Det er heldigvis ik min historie hun har hugget, men " bare" billeder af alberte.

CamiRon herinde fra gjorde mig opmærksom på det, hvilket jeg er meget taknemlig for! 

Må se om jeg ka finde ud af det med vandmærket! Vh stine

Anmeld

31. januar 2013

StineW79

4kløver skriver:

Fy for pokker. Vis hun er herinde også håber jeg da hun bliver opdaget så hun kan komme ud.

til dig.

Håber heller ik det er en herinde fra!! De billede der er af hende på hendes fb profil, er ik en jeg syntes at ha set herinde. Men ved jo så i virkeligheden heller ik om det er billeder af hende jo! Vh stine

Anmeld

31. januar 2013

StineW79

Mutti2B skriver:

Håber da ikke det er en der er bruger herinde

Håber jeg godt nok heller ik! Vh stine

Anmeld

31. januar 2013

StineW79

Miss Kat skriver:

Ja okay... endnu mere ubehageligt når hun har faket at barnet er dødt... føj!  Godt at hun blev bustet.

Ja det er rigtig godt hun blev bustedet!! Det var CamiRon herinde fra der gjorde mig opmærksom på at hun havde lavet siden på fb, så det er rart at man ka stole på at der er nogen der er kvikke og hjælpsomme!! Vh stine

Anmeld

31. januar 2013

Laulund87

Hvis der er billeder du har lagt i en tråd herinde, må det da næsten være en der har en bruger herinde

Anmeld

31. januar 2013

Carina:-)

Laulund87 skriver:

Hvis der er billeder du har lagt i en tråd herinde, må det da næsten være en der har en bruger herinde

Ja det tænkte jeg også 

Anmeld

31. januar 2013

Laulund87

Carina:-) skriver:

Ja det tænkte jeg også 

Ja for hvordan skulle hun ellers få billederne? Føj det er ubehageligt og hun læser da sikkert med her

Anmeld

31. januar 2013

Carina:-)

Laulund87 skriver:

Ja for hvordan skulle hun ellers få billederne? Føj det er ubehageligt og hun læser da sikkert med her

Ja....

Synes jeg har læst det før herinde,at folk har stjålent billeder,og løjet om deres liv.

Jeg færdes på et andet forum,og der var en der læg om at hun var syg.

Vi fulgte et langt forløb,hvor hun "døde"

Vi samlede ind til begravelse,og mange var rigtig meget påvirket af det hele.

Det var så en løgn-....

Hun havde været bruger i flere år ,da hun lavede det nummer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.