Slår du edderkopper ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

Nitz - <3 David

Her er det lidt forskelligt.. Hvis de sidder i mit soveværelse så gør jeg nogle gange.. Men ellers lader jeg dem bare være.. De er til stor nytte om sommeren. For så fanger de, de møg irriterende fluer, og andre "flyvere".. Og jeg er bestemt ik bange for edderkopper.. Som barn plejede jeg at fange dem og vise min søster dem.. gad vide om det er derfor hun idag er mega panisk overfor dem.. Hun går ikke ud/ind af en dør hvis der sidder en på dørkarmen eller lignende..

Hvorfor være bange for edderkopper? Fluer fx. er da meget klammere.. De kan nemt at siddet i en lort før de kravler rundt i ens ansigt Hihi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Ciss

jennah skriver:

Du lader bier leve men kvaser hvepse?

Ja.

Bier er roligere og ikke kendt for at angribe ved den mindste provokation. I tillæg er det nyttedyr, siden de laver honning.

Hvepse er så vidt jeg ved rovdyr. De er aggresive, og jeg ser på dem som en sikkerhedsrissiko.

Anmeld

29. januar 2013

Hailiesmom11

jennah skriver:

Hvordan fjerner du de? papir?

Edderkopperne fjerner manden med papir jeg skal ikke have noget med dem at gøre.. Har ikke noget imod de helt små eller fugleedderkopper men husedderkopper kan jeg ikke have..

Anmeld

29. januar 2013

jennah

Hailiesmom11 skriver:

Edderkopperne fjerner manden med papir jeg skal ikke have noget med dem at gøre.. Har ikke noget imod de helt små eller fugleedderkopper men husedderkopper kan jeg ikke have..

Husedderkopper!

Anmeld

30. januar 2013

jennah

Ciss skriver:

Ja.

Bier er roligere og ikke kendt for at angribe ved den mindste provokation. I tillæg er det nyttedyr, siden de laver honning.

Hvepse er så vidt jeg ved rovdyr. De er aggresive, og jeg ser på dem som en sikkerhedsrissiko.

Anmeld

30. januar 2013

jennah

Ciss skriver:

Ja.

Men hvepser er da nyttedyr, de spiser fluer

Anmeld

30. januar 2013

MilleRasmussen

Jeg er ikke bange for edderkopper, så nej her bliver de ikke slået ihjel. Min kæreste kalder på mig hvis han ser én, på det punkt er han rimlig fesen :'). Jeg vil hellere af med skade dyr som mus, rotter og så kan jeg heller ikek fordrage frøer.

Anmeld

30. januar 2013

Benjamins'mor

Jeg slår dem ihjel, synes de er ekstremt ulækre.

Anmeld

30. januar 2013

jennah

MilleRasmussen skriver:

Jeg er ikke bange for edderkopper, så nej her bliver de ikke slået ihjel. Min kæreste kalder på mig hvis han ser én, på det punkt er han rimlig fesen :'). Jeg vil hellere af med skade dyr som mus, rotter og så kan jeg heller ikek fordrage frøer.

Lige så god hved fluer og hvepser?

Anmeld

30. januar 2013

jennah

Benjamins'mor skriver:

Jeg slår dem ihjel, synes de er ekstremt ulækre.

Hvordan slår du dem ihjel? Fluesmaekkere?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.