Ryger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

ano14316

næhh ingen af os ryger.. Jeg har røget, men stoppet halvandet års tid før jeg blev gravid, men festrøg indtil jeg opdagede at jeg var gravid og stoppede så helt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

-Sigrid-

Nix, heldigvis ikke

Så længe folk ikke gør det i nærheden af børn, og vasker sig af (hænderne) efter er konsekvenserne jo ikke enorme. men jeg har ingen respekt for gravide som ryger, og jeg siger det kun til folk som direkte spørge til det. Mødre ved jo godt det er uansvarligt, derfor skal de ikke straffes med andres meninger.

Hvorfor er det du gerne ville vide det? Var det fordi du ville have bedre samvittighed ift at få børn som ryger aller hvordan?

Anmeld

27. januar 2013

o1Mutte

-Sigrid- skriver:

Nix, heldigvis ikke

Så længe folk ikke gør det i nærheden af børn, og vasker sig af (hænderne) efter er konsekvenserne jo ikke enorme. men jeg har ingen respekt for gravide som ryger, og jeg siger det kun til folk som direkte spørge til det. Mødre ved jo godt det er uansvarligt, derfor skal de ikke straffes med andres meninger.

Hvorfor er det du gerne ville vide det? Var det fordi du ville have bedre samvittighed ift at få børn som ryger aller hvordan?

Næ, det var bare ren nysgerrighed

Anmeld

27. januar 2013

-Sigrid-

o1Mutte skriver:

Næ, det var bare ren nysgerrighed

Ok
Der er sikkert 20 forskellige tråde om det, så hvis du søger er jeg sikker på du får en masse svar så

Anmeld

27. januar 2013

o1Mutte

-Sigrid- skriver:

Ok
Der er sikkert 20 forskellige tråde om det, så hvis du søger er jeg sikker på du får en masse svar så

Meget muligt, men nu lavede jeg lige en selv

Anmeld

27. januar 2013

M (:

o1Mutte skriver:

Ryger du?

Jeg må svare ja, jeg ryger. Og vi har ingen børn. -Endnu

Nej, jeg ryger ikke (og har aldrig gjort det). Jeg er gravid med første barn (:

Anmeld

27. januar 2013

-Sigrid-

o1Mutte skriver:

Meget muligt, men nu lavede jeg lige en selv

Du ville have stillet din nysgerrighed, så gav jeg dig bare et råd, mere var der ikke i det

Anmeld

27. januar 2013

isabellasmor

Jeg er ex ryger, stoppede da jeg blev gravid med vores datter.. Hendes far ryger dog.. men prøver ihærdigt at få ham til at stoppe 

Anmeld

28. januar 2013

o1Mutte

28. januar 2013

Miss-86

Jeg ryger ikke, det gør min kæreste heller ikke - Og vi har ingen børn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.