Ryger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Ja, jeg ryger og har to børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

grinny

Isabella_mor skriver:

det er forfærdeligt.. tænk at jeg ikke kan finde ud af at være social uden smøgerne.. men jeg kunne SAGTENS mærke en forskel.. da jeg arbejdede og røg. FEEEDT socialtliv.. da jeg stoppede og flyttede butik.. LORTE socialtliv.! tænker bare min personlighed er nederen. men det er jo bare fordi man er vant til at stå og ryge de lortesmøger.. ej altså.. jeg er glad for at jeg ikke er den eneste. men der skal laves om på det der.. jeg vidste ikke det var et problem før efter jeg startede i skole.

Det er skræmmende at smøger kan styre mit, dit og andres social liv, altså ikke på den der "slå-i-hovedet" måde, men sådan er det jo bare. 

Man kan ikke have en hyggeaften med veninderne - uden at ryge
Man kan ikke holde frikvarter - uden at ryge
Osv, osv..

Eller jo, vi kan godt - det er bare ikke det samme!! Skræmmende

Anmeld

27. januar 2013

Isabella_mor

grinny skriver:

Det er skræmmende at smøger kan styre mit, dit og andres social liv, altså ikke på den der "slå-i-hovedet" måde, men sådan er det jo bare. 

Man kan ikke have en hyggeaften med veninderne - uden at ryge
Man kan ikke holde frikvarter - uden at ryge
Osv, osv..

Eller jo, vi kan godt - det er bare ikke det samme!! Skræmmende

lige præcis.. det er fanme skræmmende... men det er da godt det ikke er øl eller sådan noget. haha

Anmeld

27. januar 2013

Kongmulle

Ryger ikke og har børn

Anmeld

27. januar 2013

AMM00

Jeg ryger, det gør min mand også.. Har en søn på snart 5 mdr.. Jeg stoppede da jeg var gravid, men er startet igen efter.. Men men men, jeg kan sagtens være røgfri en hel dag pga min søn.. Ellers ryger jeg kun når jeg er selv, ellers er det om aftenen når baby sover også foregår det ude på altanen., ryger ikk mens han er tilstede..

Anmeld

27. januar 2013

AMM00

Jeg ryger, det gør min mand også.. Har en søn på snart 5 mdr.. Jeg stoppede da jeg var gravid, men er startet igen efter.. Men men men, jeg kan sagtens være røgfri en hel dag pga min søn.. Ellers ryger jeg kun når jeg er selv, ellers er det om aftenen når baby sover også foregår det ude på altanen., ryger ikk mens han er tilstede..

Anmeld

27. januar 2013

grinny

Isabella_mor skriver:

lige præcis.. det er fanme skræmmende... men det er da godt det ikke er øl eller sådan noget. haha

Bare lige sådan en flaske vodka til pausen, haha

Argh, det er nok meget godt det ikke er SÅ slemt 

Anmeld

27. januar 2013

anynom

Jeg ryger, men er lige startet på Champix rygestop piller, tirsdag aften ryger jeg min sidste smøg (så kryds fingre for mig )

Anmeld

27. januar 2013

Troldemommi

Nej har aldrig prøvet at ryge og kommer heller aldrig til det, føj.

Anmeld

27. januar 2013

Isabella_mor

grinny skriver:

Bare lige sådan en flaske vodka til pausen, haha

Argh, det er nok meget godt det ikke er SÅ slemt 

haha... ej føj. heldigvis er det ikke så slemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.