Ryger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

Isabella_mor

Ja øv øv øv... jeg har rygrad som en regnorm, og jeg har ellers været holdt op i næsten 3 år. kunne holde mig fra at ryge undtagen når jeg var i byen... men så starter jeg i skole og så BOM... JA så falder jeg i... men jeg ryger kun når jeg er i skole og så en enkelt om aftenen enten når jeg går med hunden eller så går jeg ud på altanen... jeg burde holde op... men kender i det... Jeg har røget stort set hele min skoletid.. (jeg begyndte da jeg var 11!!! i know ) og det forstatte jo så til for 3 år siden.. og HELE mit sociale liv bunder i rygning, vennerne man fik i klassen var rygere og det var dem man havde det så hyggeligt med i klassen og dem man gik ud og fik en smøg med i pauserne, til festerne kom man hinanden mere ved når man stod udenfor eller i rygerummene og røg osv.. det virker som en MEGA LAM undskyldning, men det er KUN sådan som jeg har oplevet det.. og da jeg startede i skole nu her, så vidste jeg slet ikke hvordan jeg skulle klare mig socialt hvis jeg ikke lavede noget "socialt" med dem. jeg startede med at sidde i klassen i pauserne og bare prøve at snakke med de andre, men det gik virkelig dårligt.!! så begyndte jeg at gå med ud og bare stå med de andre når de røg, og hvor jeg ikke røg selv... men så faldt jeg i.. og nu ryger jeg i næsten hver pause.. (det eskalerede dog på et tidspunkt hvor der var en i min klasse der fik mig helt op i det røde felt, og efter en episode der røg jeg en smøg) Jeg SKAL stoppe igen. men det bliver først når jeg føler mig klar. og det gør jeg ikke... 

I'M stupid I know.. men jeg vælger det jo selv.. og så ryger jeg ikke når jeg er sammen med min søn.. han skal ikke se det eller lugte det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

L&V

Nope og har aldrig gjord. Har astma så det er ikke en go kombi... Har snart 2 skønne unger

Anmeld

27. januar 2013

blomst84

Eks ryger og venter barn nummer 2 

Anmeld

27. januar 2013

A&F

Nej aldrig, og jeg har et barn .

Anmeld

27. januar 2013

grinny

Isabella_mor skriver:

Ja øv øv øv... jeg har rygrad som en regnorm, og jeg har ellers været holdt op i næsten 3 år. kunne holde mig fra at ryge undtagen når jeg var i byen... men så starter jeg i skole og så BOM... JA så falder jeg i... men jeg ryger kun når jeg er i skole og så en enkelt om aftenen enten når jeg går med hunden eller så går jeg ud på altanen... jeg burde holde op... men kender i det... Jeg har røget stort set hele min skoletid.. (jeg begyndte da jeg var 11!!! i know ) og det forstatte jo så til for 3 år siden.. og HELE mit sociale liv bunder i rygning, vennerne man fik i klassen var rygere og det var dem man havde det så hyggeligt med i klassen og dem man gik ud og fik en smøg med i pauserne, til festerne kom man hinanden mere ved når man stod udenfor eller i rygerummene og røg osv.. det virker som en MEGA LAM undskyldning, men det er KUN sådan som jeg har oplevet det.. og da jeg startede i skole nu her, så vidste jeg slet ikke hvordan jeg skulle klare mig socialt hvis jeg ikke lavede noget "socialt" med dem. jeg startede med at sidde i klassen i pauserne og bare prøve at snakke med de andre, men det gik virkelig dårligt.!! så begyndte jeg at gå med ud og bare stå med de andre når de røg, og hvor jeg ikke røg selv... men så faldt jeg i.. og nu ryger jeg i næsten hver pause.. (det eskalerede dog på et tidspunkt hvor der var en i min klasse der fik mig helt op i det røde felt, og efter en episode der røg jeg en smøg) Jeg SKAL stoppe igen. men det bliver først når jeg føler mig klar. og det gør jeg ikke... 

I'M stupid I know.. men jeg vælger det jo selv.. og så ryger jeg ikke når jeg er sammen med min søn.. han skal ikke se det eller lugte det... 

Jeg forstår 100% hvad du mener! Mit socialliv er også pga. smøgerne!

Du er jeg damper og har været det i 3 måneder - uden nikotin, kun smag - og jeg frygter når jeg skal starte i skole igen for det er jo den eneste måde jeg har været social på

Anmeld

27. januar 2013

Ayasmor

Jeg har stemt, nej og jeg har børn. Jeg var fast ryger i 7 år, men stoppede da jeg fandt ud af, at jeg ventede min datter for knap 5 år siden

Anmeld

27. januar 2013

Isabella_mor

grinny skriver:

Jeg forstår 100% hvad du mener! Mit socialliv er også pga. smøgerne!

Du er jeg damper og har været det i 3 måneder - uden nikotin, kun smag - og jeg frygter når jeg skal starte i skole igen for det er jo den eneste måde jeg har været social på

det er forfærdeligt.. tænk at jeg ikke kan finde ud af at være social uden smøgerne.. men jeg kunne SAGTENS mærke en forskel.. da jeg arbejdede og røg. FEEEDT socialtliv.. da jeg stoppede og flyttede butik.. LORTE socialtliv.! tænker bare min personlighed er nederen. men det er jo bare fordi man er vant til at stå og ryge de lortesmøger.. ej altså.. jeg er glad for at jeg ikke er den eneste. men der skal laves om på det der.. jeg vidste ikke det var et problem før efter jeg startede i skole.

Anmeld

27. januar 2013

MortilElias2010

Ja og jeg har en søn! Jeg ryger udenfor. Stoppede da jeg fandt ud af at jeg var gravid og begyndte igen på en ferie på Bornholm (det skulle bare l i g e være feriecigaretter til verandaen) da han var 5 måneder. 

Anmeld

27. januar 2013

Pige2009

o1Mutte skriver:

Ryger du?

Jeg må svare ja, jeg ryger. Og vi har ingen børn. -Endnu

Nej, det gør jeg ikke og jeg har en datter på 3 år. Røg på et tidpunkt i gymnasiet, men jeg kunne ikke rigtig finde ud af det, og så kunne jeg lige så godt lade være

Anmeld

27. januar 2013

Frk.S

Nej, her er der ingen af os der ryger... og vi har aldrig gjort.

Vi har en datter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.