Ryger du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

M&N

Nej - stoppede heldigvis en uge inden jeg fandt ud af at jeg var gravid. Har ikke rørt en smøg siden.

Venter spændt på min datter kommer ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

dukke

o1Mutte skriver:

Ryger du?

Jeg må svare ja, jeg ryger. Og vi har ingen børn. -Endnu

Ja jeg ryger og har et barn og er gravid men ryger ude for vasker hænder og spritter af bagefter

Anmeld

27. januar 2013

Victoria2013

Ryger ikke og har aldrig gjort det - og bliver mor til sommer

kæresten har heller aldrig røget

Anmeld

27. januar 2013

Papillon

Jeg ryger on/off. Har aldrig været storryger og det ligger mest i det sociale. Stoppede for to uger siden, holdt en uge, tog to smøger lørdag aften, holdt mig fra det indtil i fredags, og har nu røget hver aften denne weekend... I morgen er det op på vognen igen, gider virkelig ikke mere! Har ingen børn, men tænk hvis jeg er gravid (testdag om en uges tid).

Ville virkelig ønske, at min kæreste holdt op sammen med mig 

Anmeld

27. januar 2013

BellaT

Ryger og har børn. Cirka 5-6 cigaretter om dagen medmindre jeg er sammen med andre rygere i hyggeligt selskab. Så bliver det til noget mere.

Aldrig nogensinde inde i vores hus og aldrig under graviditeterne.

Anmeld

27. januar 2013

Ditte-3

Har vert ryger. Ryger ik mere og ik gjort det i snart 2 år. Er mor til 4 dejlige børn. 

Anmeld

27. januar 2013

Hailiesmom11

Nej ryger ikke længere.. Stoppede da vi ventede den første og startede så igen da hun var 4 mdr.. Stoppede tilbage i august da vi gik igang med PB og har kun røget 5 cigaretter siden..
Manden ryger men har skåret ned.. Han ryger kun under emhætten eller udenfor

Anmeld

27. januar 2013

emsaroto

ryger ikke, og røg heller ikke før jeg fik Oskar. 

Anmeld

27. januar 2013

come2

o1Mutte skriver:

Ryger du?

Jeg må svare ja, jeg ryger. Og vi har ingen børn. -Endnu

Nej jeg ryger ikke.

Og jeg synes ikke der er noget værre end at have været sammen med nogle der ryger, tøj, hår ja ALT stinker. Ville aldrig udsætte mine børn for røg hjemme i huset.

Anmeld

27. januar 2013

VIPpigen

Niks... Det smager ikke rigtig godt... Og vi har barn. Ingen ryger her i hjemmet, og ingen får lov at ryge indendørs... Jeg kan slet ikke have lugten af røg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.