Jeg går snart fuldstændig amok!!!
min datters far er en idiot - hele vejen igennem!!!
I dag da hun kommer hjem fra samvær siger hun til mig at hendes far har lovet hende at hun må oprette en profil på FB når hun bliver 10 år!!!
Dette på trods af at hun har sagt til hendes far at hendes mor har sagt at reglerne fortæller man skal være 15 år!!
Hvor uansvarlig er man - ikke nok med at man helt overlegent vil bryde reglerne, men han går direkte imod hvad jeg i første omgang har fortalt barnet!
Og dette er jo selvfølgelig ikke det hele! Vi var enige om at hun først skulle have mobil når hun var 10 år + da vi begge bor så tæt på skolen at det ikke er en nødvendighed. Alligevel forærer han hende en mobil bag ryggen på mig da hun blev 7 år!
Jeg får fnidder af den "mand". Bliv dog voksen!!!
For mig lyder det reelt ikke som om han prøver at gå i mod dig, for at blive uvenner med dig... men for at kunne have kontakt til sit barn.
Jeg har en lillesøster på ni år, hun har mobiltelefon (som hun kan bruge til at lave legeaftaler, og hvis der skulle ske noget), hun har facebook i den forstand at min mor og hendes far, der er skilt administere den for hende. Hun er kun venner med nogle få veninder fra skolen, fritidsaktiviteter og naturligvis familien.For hende, min mor og hendes far er det en god hjælp da det gør de begge to kan følge med (billeder) hvad der sker i hendes liv.
Men uden tvivl det skulle være noget han havde drøftet med dig, så I evt. kunne blive enige herom.
Anmeld