argh de der delebørns fædre!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.454 visninger
56 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg går snart fuldstændig amok!!!

min datters far er en idiot - hele vejen igennem!!!

I dag da hun kommer hjem fra samvær siger hun til mig at hendes far har lovet hende at hun må oprette en profil på FB når hun bliver 10 år!!! Dette på trods af at hun har sagt til hendes far at hendes mor har sagt at reglerne fortæller man skal være 15 år!!

Hvor uansvarlig er man - ikke nok med at man helt overlegent vil bryde reglerne, men han går direkte imod hvad jeg i første omgang har fortalt barnet!

Og dette er jo selvfølgelig ikke det hele! Vi var enige om at hun først skulle have mobil når hun var 10 år + da vi begge bor så tæt på skolen at det ikke er en nødvendighed. Alligevel forærer han hende en mobil bag ryggen på mig da hun blev 7 år!

Jeg får fnidder af den "mand". Bliv dog voksen!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Betina Byberg

1 så syntes jeg slet ikke at det er i orden 10 årige sider på FB, de har slet ikke noget og gøre det så ved slet ikke hvad han tænker på.
2 så er det alt for tidligt sådan en lille pige for mobil telefon, hvad skal hun overhovede bruge den til, hvis hus skal havde venner på besøg går det alligevælle gennem forældrene

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Betina Byberg skriver:

1 så syntes jeg slet ikke at det er i orden 10 årige sider på FB, de har slet ikke noget og gøre det så ved slet ikke hvad han tænker på.
2 så er det alt for tidligt sådan en lille pige for mobil telefon, hvad skal hun overhovede bruge den til, hvis hus skal havde venner på besøg går det alligevælle gennem forældrene

Det er fuldstændig hovedløst det han har gang i!!

Gøre så meget skade i forsøget på at vinde en dag uden konflikter.

Anmeld

27. januar 2013

FruStolpe

Øv altså. Det bliver bare så hurtigt noget rigtig rod når man ikke er enige om tingene.

Jeg håber at du kan tale ham fra det og så du kan holde fast på dit.

At jeg så er er helt uenig med dig i dine 2 eksempler, ja det er jo en helt anden debat

Anmeld

27. januar 2013

Betina Byberg

han tænker sig jo slet ikke om, hvem han ikke hvor mange klamme mennsker der er på FB.

Anmeld

27. januar 2013

TNBC

Betina Byberg skriver:

han tænker sig jo slet ikke om, hvem han ikke hvor mange klamme mennsker der er på FB.

Nu kan man jo låse profilen og hun acceptere jo nok ikke nogen hun ikke kender. Der er faktisk mange 10årige på en,.og aldersgrænsen er da 13år.

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Nu kan man jo låse profilen og hun acceptere jo nok ikke nogen hun ikke kender. Der er faktisk mange 10årige på en,.og aldersgrænsen er da 13år.

Der er også mange 16 årige der kører bil, men det gør det jo absolut ikke rigtigt!!

Anmeld

27. januar 2013

TNBC

Anonym skriver:

Jeg går snart fuldstændig amok!!!

min datters far er en idiot - hele vejen igennem!!!

I dag da hun kommer hjem fra samvær siger hun til mig at hendes far har lovet hende at hun må oprette en profil på FB når hun bliver 10 år!!! Dette på trods af at hun har sagt til hendes far at hendes mor har sagt at reglerne fortæller man skal være 15 år!!

Hvor uansvarlig er man - ikke nok med at man helt overlegent vil bryde reglerne, men han går direkte imod hvad jeg i første omgang har fortalt barnet!

Og dette er jo selvfølgelig ikke det hele! Vi var enige om at hun først skulle have mobil når hun var 10 år + da vi begge bor så tæt på skolen at det ikke er en nødvendighed. Alligevel forærer han hende en mobil bag ryggen på mig da hun blev 7 år!

Jeg får fnidder af den "mand". Bliv dog voksen!!!

Jeg kan godt forstå at du bliver sur over at han går imod de i har aftalt, men det er i mit hoved små ting at gå op i en spids over.
Snak med ham..

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Betina Byberg skriver:

Og hvor meget ekstrem mobning der er. Hvor mange infomationer en 10 årig skal kunne rumme hvis man får en profil osv.

Man kan jo ikke styrer hvad ens venner smider op på væggen!

Anmeld

27. januar 2013

TNBC

Anonym skriver:

Der er også mange 16 årige der kører bil, men det gør det jo absolut ikke rigtigt!!

Hvor siger jeg det er rigtigt? Det er en fact...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.