argh de der delebørns fædre!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

anna111

Profilbillede for anna111

han gør det jo osse på en måde så du bliver den onde mor der siger nej og han den søde far der siger ja  for du kan jo ikke tage det fra hende igen det er slet ikke okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg kan godt forstå at du bliver sur over at han går imod de i har aftalt, men det er i mit hoved små ting at gå op i en spids over.
Snak med ham..

Små ting? Jeg synes bestemt ikke det er små ting! Når man er enige om noget - men gør det stik modsatte - hvad er det for et billede at vise sin datter?

At acceptere en profil når hun er yngre end hvad der tillades - det synes jeg kun viser hvor uansvarlig en forælder han er!

Og som jeg indledningsvist skrev så er det jo hele tiden der er et eller andet med ham.

Anmeld

27. januar 2013

Miss Kat

Sikke dog en klovn...

Som en anden nævner, er aldersgrænsen dog 13 år på FB, men det er da også stadig langt fra de 10 år, som han har lovet hende... og dermed undermineret din autoritet. Jeg var godt nok også tændt helt af. Og er også enig i forhold til det med mobiltelefonen.  Suk! Det er jo bare ren og skær magtkamp fra hans side, intet andet. Meget barnligt.

Anmeld

27. januar 2013

TNBC

Anna111 skriver:

han gør det jo osse på en måde så du bliver den onde mor der siger nej og han den søde far der siger ja  for du kan jo ikke tage det fra hende igen det er slet ikke okay

Den er jeg enig med dig i.

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Anna111 skriver:

Nej men jeg er den onde mor! Det er der ingen tvivl om.. Hendes tlf er forbeholdt hendes besøg hos sin far. Og hvad angår FB så sagde jeg meget bestemt i dag at det ikke kom på tale - at jeg tilfældigvis havde det sidste at skulle have sagt og forklarede hende lidt om hvorfor mindreårige ikke bør og skal have en profil sådan et sted!

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Sikke dog en klovn...

Som en anden nævner, er aldersgrænsen dog 13 år på FB, men det er da også stadig langt fra de 10 år, som han har lovet hende... og dermed undermineret din autoritet. Jeg var godt nok også tændt helt af. Og er også enig i forhold til det med mobiltelefonen.  Suk! Det er jo bare ren og skær magtkamp fra hans side, intet andet. Meget barnligt.

Er glad for at blive forstået

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Øv altså. Det bliver bare så hurtigt noget rigtig rod når man ikke er enige om tingene.

Jeg håber at du kan tale ham fra det og så du kan holde fast på dit.

At jeg så er er helt uenig med dig i dine 2 eksempler, ja det er jo en helt anden debat

Ja man kan jo ikke være enige om alting

Anmeld

27. januar 2013

TNBC

Anonym skriver:

Små ting? Jeg synes bestemt ikke det er små ting! Når man er enige om noget - men gør det stik modsatte - hvad er det for et billede at vise sin datter?

At acceptere en profil når hun er yngre end hvad der tillades - det synes jeg kun viser hvor uansvarlig en forælder han er!

Og som jeg indledningsvist skrev så er det jo hele tiden der er et eller andet med ham.

Nu ved jeg ikke hvor gammel din datter er, men jeg tror næste gang at der er noget du vil have at hun skal vente med, så sig det til hende, så han ikke kan ændre det.

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Nu ved jeg ikke hvor gammel din datter er, men jeg tror næste gang at der er noget du vil have at hun skal vente med, så sig det til hende, så han ikke kan ændre det.

Hun har været bevidst omkring "reglerne" og vores fælles beslutninger om tidsgrænser. Men han går jo bare bag ryggen på mig og lover hende det - selvom de begge godt ved hvad jeg mener og synes og på trods af at vi faktisk var enige før.

Det lugter bare lidt af at han lige skulle vinde lidt hos hende..

Anmeld

27. januar 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hun har været bevidst omkring "reglerne" og vores fælles beslutninger om tidsgrænser. Men han går jo bare bag ryggen på mig og lover hende det - selvom de begge godt ved hvad jeg mener og synes og på trods af at vi faktisk var enige før.

Det lugter bare lidt af at han lige skulle vinde lidt hos hende..

Hvor gammel er din datter?
For hvis hun kender reglerne, og alligevel får far til at sige ja, lyder det som hun ikke respektere dine meninger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.