argh de der delebørns fædre!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvor gammel er din datter?
For hvis hun kender reglerne, og alligevel får far til at sige ja, lyder det som hun ikke respektere dine meninger.

Hun er 9. Det skal lige understreges at det ikke er hende der har lokket far tl at sige ja, men hendes far der har sagt at hun da gerne må oprette en når hun bliver 10 og at mine holdninger er for langt ude.

(Det kom sig af en samtale hvor min datter stilte sig undrende overfor en klassekammerat der måtte være på FB - hun har i den forbindelse sagt at "mor siger man skal være 13-15 år fordi det siger reglerne" og hertil har han sagt at det er noget pjat og hun må få en for ham når hun er 10)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

TeamRocket

Er du sur over faren ikke bare makker ret og tar din holdning til sig? Han er faren og har vel lige så meget ret til at bestemme som du har? At han ikke synes hun behøver vente helt til hun er 15 med mobil og facebook gør ham da hverken uansvarlig eller på tværs. Han er jo bare ikke enig med dig, og det er han i sin gode ret til. Hans hjem hans regler dit hjem dine regler så er det jo ikke værre.

Anmeld

28. januar 2013

TNBC

TeamRocket skriver:

Er du sur over faren ikke bare makker ret og tar din holdning til sig? Han er faren og har vel lige så meget ret til at bestemme som du har? At han ikke synes hun behøver vente helt til hun er 15 med mobil og facebook gør ham da hverken uansvarlig eller på tværs. Han er jo bare ikke enig med dig, og det er han i sin gode ret til. Hans hjem hans regler dit hjem dine regler så er det jo ikke værre.

Anmeld

28. januar 2013

hesøth

TeamRocket skriver:

Anmeld

28. januar 2013

Victoriasmor88

TeamRocket skriver:

Hørt

Anmeld

28. januar 2013

Victoriasmor88

Altså jeg synes slet ikke det er så stort et problem. Facebook har alle jo nu til dags, og món hun overhovedet går så meget op i det nu hvor hun ikke er ældre. Min bonus er 9 år, men bliver snart 10, de har alle en smartphone i klassen og det har hun altså også, det tror jeg nu ikke hun tager skade af. Når man nu er delebarn er det nok fordi at forældrene i første omgang ikke kunne blive enige om tingene så hvorfor skulle man kunne det hver for sig? Så længe det er så små ting synes jeg i stedet du skulle sætte pris på at dit barn har en far der bruger tid på hende min bonus kom også en dag og sagde at mor havde givet hende lov til at huller i ørene, det havde far altså ikke sagt ja til endnu, men det endte da med at hun fik lov, og ingen har taget skade af det i dag

Anmeld

28. januar 2013

FruK

TeamRocket skriver:

Er på sin vis enig.

Jeg ville dog forvente at min eks snakkede med MIG om det, hvis han syntes at jeg var forkert på den, så vi kunne blive enige om, hvordan reglerne skulle være. 

Anmeld

28. januar 2013

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Hvis du læser hele tråden kan du se at det er ting vi har været enige om, som wc har opretholdt men han har ændret mening bag min ryg.

Anmeld

28. januar 2013

modesty

Jeg går snart fuldstændig amok!!!

min datters far er en idiot - hele vejen igennem!!!

I dag da hun kommer hjem fra samvær siger hun til mig at hendes far har lovet hende at hun må oprette en profil på FB når hun bliver 10 år!!! Dette på trods af at hun har sagt til hendes far at hendes mor har sagt at reglerne fortæller man skal være 15 år!!

Hvor uansvarlig er man - ikke nok med at man helt overlegent vil bryde reglerne, men han går direkte imod hvad jeg i første omgang har fortalt barnet!

Og dette er jo selvfølgelig ikke det hele! Vi var enige om at hun først skulle have mobil når hun var 10 år + da vi begge bor så tæt på skolen at det ikke er en nødvendighed. Alligevel forærer han hende en mobil bag ryggen på mig da hun blev 7 år!

Jeg får fnidder af den "mand". Bliv dog voksen!!!

Selvfølgelig skal han ikke gøre ting bag din ryg, men...

Hvem er det der har bestemt at hun først må få en FB profil når hun er 15 og en mobil når hun er 10? I dine indlæg skriver du at det er fælles beslutninger, men... det tyder altså på at det ikke hænger sådan sammen. Måske er han ikke så god til at trumfe sin mening igennem? Eller måske er du bare rigtig god til at trumfe din igennem? Jeg tror mere på at han giver hende lov til de ting fordi han i bund og grund er uenig med dig (men måske ikke har nosser nok til at kommunikere det - eller bare ikke gider besværet).

Hvis jeg var dig, ville jeg sige til ham at han må komme til dig hvis han synes at retningslinjerne er forkerte, og så må I sammen snakke jer frem til en løsning der ligger midt imellem jeres forskellige standpunkter.

Anmeld

28. januar 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Selvfølgelig skal han ikke gøre ting bag din ryg, men...

Hvem er det der har bestemt at hun først må få en FB profil når hun er 15 og en mobil når hun er 10? I dine indlæg skriver du at det er fælles beslutninger, men... det tyder altså på at det ikke hænger sådan sammen. Måske er han ikke så god til at trumfe sin mening igennem? Eller måske er du bare rigtig god til at trumfe din igennem? Jeg tror mere på at han giver hende lov til de ting fordi han i bund og grund er uenig med dig (men måske ikke har nosser nok til at kommunikere det - eller bare ikke gider besværet).

Hvis jeg var dig, ville jeg sige til ham at han må komme til dig hvis han synes at retningslinjerne er forkerte, og så må I sammen snakke jer frem til en løsning der ligger midt imellem jeres forskellige standpunkter.

Ift FB så handler det jo om nogle regler som FB har sat op for brugen af deres side. Det burde jo slet ikke være til diskussion,

Ift mobil telefon var det hendes far der holdt på at hun først skulle have en som 10 årig (det havde hans nevøer og niecer fået og det ville han også) jeg sagde at tiderne jo ændrede sig og hun muligvis kunne få brug for en før - men han holdt fast og jeg accepterede det så herefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.