modesty skriver:
Det lyder lidt som om du modsiger mig her - måske jeg fik formuleret mig kluntet - men jeg er enig med dig. Og chokeret over at så mange kvinder ville flippe skråt og smide ham ud på basis af det beskrevne. Han har været ked af det og desperat og liderlig - og han er ærlig overfor TS når de snakker det igennem. Det er godt nok intolerant i min bog at smide ham på porten på baggrund af det handlingsforløb. Og deraf - så tror da pokker at så mange forhold går i stykker - når kvinderne (i det her tilfælde) har så lavt til loftet.

Det var ikke mening at det skulle lyde som om jeg modsagde dig, for var enig i det du skrev. Jeg kan slet ikke forstå hvordan man kan dømme en person udfra hvad den anden part siger. Har han ikke noget at skulle have sagt? Du går jo heller ikke ind i en retsag, peger på den mistænkte og siger: Han er skyldig uden at få alle forklaringerne.
Man skal høre det fra alle parter og så kan man bedømme bagefter. Jeg forstår godt at ts føler sig såret og sur, men ligefrem at udstille ham som et utro svin, fordi at han har skrevet nogle beskeder til en pige. Og må en mand ikke kommentere en anden piges udseende eller gør det at han vil knalde hende?
Jeg synes det er en grum verden vi lever i, hvis vi dømmer hinanden på den måde. Uden at kende personen.
Anmeld