Når kæresten er en nar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2013

B&J

HOLD DA HELT KÆFT, jeg ville blive så tosset. ja undskyld men det ville jeg, hvis han havde muligheden ja så var han dig utro, og i har et barn sammen. bare fordi man skændes så behøver man ikke søge trøst ved en eller anden på den måde, man må sku tage det i stiv arm som familie og få snakket lortet ud også blive gode venner igen og søge trøst på den måde, jeg var skredet engang for alle, for hvad så med næste gang???? boller han så med en anden eller er han mand nok til at snakke ud om tingne??? jaa

jeg er super ked af det på dine vejne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

TNBC

modesty skriver:

Helt enig. Jeg er ærligt talt chokeret over at læse de flestes reaktion i den her tråd. Så tror da pokker at så mange forhold går i stykker.

Han var jo alene med hende hele natten og gjorde ikke noget. Det må da sige noget. Og han vidste jo at hun kunne se i hans mobil, og han skrev at han havde sovet godt, men ikke om det var med hende. Vi ved jo ikke om han faktisk gik ind til hende. Smser er jo ikke utroskab.
Men det er jo forskelligt hvad folk kan tilgive.

Anmeld

23. februar 2013

Benjamins'mor

Yurie skriver:

Han var jo alene med hende hele natten og gjorde ikke noget. Det må da sige noget. Og han vidste jo at hun kunne se i hans mobil, og han skrev at han havde sovet godt, men ikke om det var med hende. Vi ved jo ikke om han faktisk gik ind til hende. Smser er jo ikke utroskab.
Men det er jo forskelligt hvad folk kan tilgive.

Hvis de var gået fra hinanden da han "puttede" med den anden, ja så er det jo ikke utroskab.

Jeg selv ville nok også blive sur, hvis det skete så hurtigt og han vidste der var en chance for at man kunne finde sammen igen. Men hvis det bare er det, så kunne jeg nok godt tilgive det. Havde de lavet mere, havde jeg nok ikke tilgivet det.

Men uanset, synes jeg det er lige hurtigt nok. Altså man går jo ikke ud og "hygger" sig med en anden få timer efter et brud med sit barns mor, man kan jo aldrig vide sig sikker på at det er for real.

Men alle ser forskelligt på det, og det burde der være plads til. Dog kender vi kun hendes side af historien, og derfor synes jeg personligt ikke det er okay at sidde og svine ham til (ved ikke om jeg selv har skrevet noget grimt i denne tråd, den er jo lidt "gammel").

- Der er jo altid 3 sider af en historie, og det er der. Hendes, hans og sandheden. Ikke at jeg siger hun eller han lyver, men som regelt ved man ikke 100% alt hvad der er sket, og da slet ikke ud fra nogle sms'er.

Anmeld

23. februar 2013

TNBC

Benjamins'mor skriver:

Hvis de var gået fra hinanden da han "puttede" med den anden, ja så er det jo ikke utroskab.

Jeg selv ville nok også blive sur, hvis det skete så hurtigt og han vidste der var en chance for at man kunne finde sammen igen. Men hvis det bare er det, så kunne jeg nok godt tilgive det. Havde de lavet mere, havde jeg nok ikke tilgivet det.

Men uanset, synes jeg det er lige hurtigt nok. Altså man går jo ikke ud og "hygger" sig med en anden få timer efter et brud med sit barns mor, man kan jo aldrig vide sig sikker på at det er for real.

Men alle ser forskelligt på det, og det burde der være plads til. Dog kender vi kun hendes side af historien, og derfor synes jeg personligt ikke det er okay at sidde og svine ham til (ved ikke om jeg selv har skrevet noget grimt i denne tråd, den er jo lidt "gammel").

- Der er jo altid 3 sider af en historie, og det er der. Hendes, hans og sandheden. Ikke at jeg siger hun eller han lyver, men som regelt ved man ikke 100% alt hvad der er sket, og da slet ikke ud fra nogle sms'er.

Jeg er helt enig med dig. Det er meget hurtigt,.
Og jeg ville nok også blive sur, men ligefrem at beskylde ham for alt muligt, og bare svine ham til, for hvad hun fortæller, efter hun har læst HANS beskeder, synes jeg faktisk er lidt groft. Hvis han gerne ville være sammen med P ville han jo nok gøre det, nu hvor hun har smidt ham ud, men han prøver at gøre råd på det. Det viser jo også, at det nok er en fantasi, som mænd har.. er der ingen kvinder, der har set en mand og sagt, ham kunne jeg godt knalde?? Selvom at man er i et forhold. Man tænker det, men gør det ik.
Der er så mange mænd der bliver dømt som svin, idioter, utro og en når, fordi vi kun høre en side af historien. Hvem siger P overhovedet gider at være sammen med ham ?? Eller bare ville være sød, fordi at hans hjerte var knust??

Anmeld

23. februar 2013

Benjamins'mor

Yurie skriver:

Jeg er helt enig med dig. Det er meget hurtigt,.
Og jeg ville nok også blive sur, men ligefrem at beskylde ham for alt muligt, og bare svine ham til, for hvad hun fortæller, efter hun har læst HANS beskeder, synes jeg faktisk er lidt groft. Hvis han gerne ville være sammen med P ville han jo nok gøre det, nu hvor hun har smidt ham ud, men han prøver at gøre råd på det. Det viser jo også, at det nok er en fantasi, som mænd har.. er der ingen kvinder, der har set en mand og sagt, ham kunne jeg godt knalde?? Selvom at man er i et forhold. Man tænker det, men gør det ik.
Der er så mange mænd der bliver dømt som svin, idioter, utro og en når, fordi vi kun høre en side af historien. Hvem siger P overhovedet gider at være sammen med ham ?? Eller bare ville være sød, fordi at hans hjerte var knust??

Lige præcis. Ingen ved hvad der er foregået udover fyren og P.

Hun ved ikke hvad de føler, tænker eller lign. Det eneste hun ved er de sms'er. Intet andet.

Så jeg synes også det er synd han bliver udstillet på den måde, også selvom hun skriver anonymt og bliver skrevet sådan om.

Anmeld

23. februar 2013

TNBC

Benjamins'mor skriver:

Lige præcis. Ingen ved hvad der er foregået udover fyren og P.

Hun ved ikke hvad de føler, tænker eller lign. Det eneste hun ved er de sms'er. Intet andet.

Så jeg synes også det er synd han bliver udstillet på den måde, også selvom hun skriver anonymt og bliver skrevet sådan om.

Ja, hun ved jo ikke hvem der er herinde, ja hun er anonym, men nogen kan jo kende til historien og kan genkende det. Jeg ville da blive super ked af det, hvis jeg fik afvide at en havde skrevet som om mig og alle bare kaldte mig alt muligt, uden at kende min side af historien. Man kan ikke dømme folk udfra hvad en person siger. Det er forkert og jeg er lidt harm over at folk herinde.

Anmeld

23. februar 2013

Benjamins'mor

Yurie skriver:

Ja, hun ved jo ikke hvem der er herinde, ja hun er anonym, men nogen kan jo kende til historien og kan genkende det. Jeg ville da blive super ked af det, hvis jeg fik afvide at en havde skrevet som om mig og alle bare kaldte mig alt muligt, uden at kende min side af historien. Man kan ikke dømme folk udfra hvad en person siger. Det er forkert og jeg er lidt harm over at folk herinde.

Jeg kan kun give dig ret.

Anmeld

24. februar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
kesuh skriver:

Det kan da meget vel være han er det, men nu kender vi ikke detaljerne om hvordan skænderiet startede helt 100% og hvem der har gjort hvad osv osv osv, så det er nemt at dømme folk når man kun kan se det fra en side?

Vi kender jo ikke hele deres historie.

Ville du selv trøstes hos den som lige har skældet og smældet og brudt forholdet?

Nej, det vil jeg nok ikke men jeg ville vente til vi begge var faldet til ro. Hvis det ar mig der fejlede vil jeg gøre alt for at være "gode venner "igen. 

Anmeld

24. februar 2013

FogL

Anonym skriver:

Vi var i sommers på besøøg ved et vennepar for at vise dem vores nyfødte. Venneparet havde en veninde boene (semi kollegie)

Stemningen var god,veninden (lad os kalde hende P) var ellevild med vores lille dreng og jeg tænkte wee barnepige!!  Vi siger farvel og venneparet kommer og besøger os et par uger senere. P vil også på besøg hvilket jeg var glad ved for tænkte det var et godt tegn hvis jeg nu en dag skulle spørge efter babysitting  Da hun kun har penge til en halv rejse herhen foreslår min kæreste at han kunne køre hen og hente hende. Okay,aftalen var i hus og ½ time senere kom han og P

Der går en måned. Top.

Mandag: Vi har et stort skænderi og bryder forholdet. Han tog hen til venneparret og P uden at fortælle hvornår han kom tilbage hvilket jeg var  over! Venneparret var i sdr jylland men P var hjeme og kunne lukke ham ind. Jeg gik ud fra at han ville komme hjem,for gik ikke udfra at det var en selvfølge at han troede t jeg var i hopla til at passe begge børn med et knust hjerte. Jeg blev klogere.......... 

Tirsdag:  Smser han. Han ringer. Han kommer herhen hvor han bryder sammen og fortæller hvor forfærdelig natten har været. Hvordan han har grædt og stirret ind i væggen  Jeg blev rørt og tænket at vi måske havde noget at kæmpe for alligevel. Jeg spørger om han bliver hjemme nu..? Men han svarede nej. Han tog tilbage til sine venner og vidste stadig ikke hvornår han kom tilbage igen 

Dagene går,og hans smser bliver søde og kærlige. Torsdag kommer han forbi for at snakke,men igen valgte han at køre tibage til vennerne. Jeg syntes det var underligt,men hvis mit forhold til ham kunne reddes så var det nok ikke det rette tidspunkt at vise vrede på 

Fredag: Han kommer hjem!  Vi genforenes og lykken vil ingen ende tage!!  Jeg er vred og ked af det over han are valgte at gå sin vej i ubestemt tid uden at skænke mit hjerte en tanke. "Du er ikke den eneste der har brug for fred til at ligge og græde" sagde jeg." Vi talte i flere timer og jeg følte at jeg ihvertfald var på rette vej for at tilgive ham 

Vi kom til weekenden. Jeg skulle overføre et billede fra hans tlf til pcen. Jeg får lov til at tage tlfen uden problemer,sådan hr vi ale dage haft det,men da billedet er overført får jeg en grim følelse i hele kroppen. "sroll nedaf". Det gøs i mig  Jeg scrollede... Og fandt en sammtale med ham og P.. ! Nejnejnejnej ikke P!! Jeg åbnede samtalen og her er hvad jeg fandt ud af.

: 1) Ham og P talte sammen i nogle timer efter han ankom ved midnat hjemme hos dem. (til mig sagde han at han havde lagt alene og grædt hele natten) 2) Du har fået en særlig plads i mit hjerte stod der i en sms fra ham til P ..WHAT  Og det blev værre. Han fiskede efter at komme ind og ligge og putte med hende og roste hendes udseende  Han sluttede af med at skrive at han havde sovet dejligt og følte sig veludhvilet. (til mig sagde han at han ikke havde sovet men bare lagt og grædt mens han kiggede ind i væggen!!! 

Jeg reagere ikke som de fleste nok ville gøre. Jeg rejste mig og gik ind til ham i sengen hvor han lå og sov. Jeg tog hårdt fat i hans skjorte så jeg hævede ham op af sengen mens jeg råbte hvilken **BIIIIIP** jeg syntes han var og at han kunne lette sin *BIIP* og stikke den op i P som er så fantastisk! 

Han så sådan her ud:  Ville du knalde hende hvis hun gav dig muligheden? "Det ville jeg nok". Har du tændt på hende tidligere? Ja,det har jeg vel". Jeg lover jer,mit blod kogte.

Vores brud blev endeligt definitivt. Its over  Nar og *biiip*

Seneste info: Han vil gerne prøve igen og har oppet sig på de punkter jeg engang drøøømte om. Men nu er det ikke længere nok. Er den her slags noget man kan komme videre fra? Der er dage hvor jeg tænker det ene,og dage hvor jeg tænker det andet  Jeg tror vitterligt ikke jeg havde skænket ham en tanke hvis ikke det var for børnene. Jeg elsker ham stadig,men hvordan skal jeg kunne tilgive noget jeg ikke kan glemme? 

Mit råd: lad ham sejle sin egen sø!

Du kommer IKKE til at glemme det. Han har selv sagt at han tænder på hende, de har sovet sammen, han har løjet. Det bliver kun ét skridt værre, og det har du ikke lyst til at gå igennem også. Synes du skal skåne dit hjerte så meget som det nu er muligt, når han ikke kan gøre det!

Stort kram! Forstår ikke sådan nogle "mænd"!

Anmeld

24. februar 2013

kesuh

Aisha skriver:

Nej, det vil jeg nok ikke men jeg ville vente til vi begge var faldet til ro. Hvis det ar mig der fejlede vil jeg gøre alt for at være "gode venner "igen. 

True that, det ville vi fleste nok. Der er jeg så enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.