Yurie skriver:
Jeg ved ikke om jeg kan forklare det her, men jeg prøver.
Er det kvinders ansvar at klæ sig feminemt for manden, så ikke han ikke har lyst til at være sammen med andre?
Det kom efter en snak om at jeg overvejer at blive korthåret igen.
Det kan i sidste ende kun være den utro parts ansvar at være utro.
Når det er sagt, så synes jeg, at både mænd og kvinder i forhold skylder sig selv og hinanden at holde sig lækre. Både sunde, i form og soignerede, - selvfølgelig i det omfang at sygdom eller andet ikke forhindrer det.
Jeg synes, det er drønprovokerende, når folk i fast forhold får den opfattelse, at det er ok bare at lade stå til. Blive tyk og slap og usund at se på. Jeg synes, det er ret så respektløst over for partneren.
Det er dog min klare opfattelse, at der er flere mænd end kvinder, er bare lader stå til.
Jeg må indrømme at blev min mand bare mere og mere ligeglad med sit udtryk, så ville jeg da i den grad også blive mere og mere motiveret for at kigge efter andre end ham. Det må da være logik.
Men heldigvis er udseendet ikke alt, og man må formode, at har man valgt en partner er det også fordi, man snakker godt med denne. Og så kan man vel finde en fælles løsning, inden det kommer til de helt store problemer for forholdet.
Kan godt forstå, I har haft en diskussion om emnet, - det er jo sådan lidt både og.

Anmeld